mehregan mehregan .

mehregan

نكاتي در نحوه انتخاب سراميك ديوار

چه در حال بازسازي محيط منزل خود باشيد و چه به طور كلي قصد تغيير ديوار اتاق نشيمن را داريد، استفاده از سراميك ديوار مي تواند يكي از گزينه هاي چشمگير براي اين مشكل باشد. اجراي سراميك و كاشي ديواري را مي توان بر روي يك ديوار يا تنها بر روي بخشي از ديوار اتاق نشيمن انجام داد. ديوار سراميكي اتاق مي تواند تاثير زيادي در ظاهر كلي خانه داشته باشد اما قبل از خريد به نكاتي توجه كنيد. براي خريد از نمايندگي كاشي پرشين به فروشگاه سوپرسرام مراجعه كنيد.


ديوار اتاق خواب سراميكي
اما در انتخاب كاشي مناسب براي اتاق خود بايد بسيار مراقب باشيد زيرا اين كار به اين راحتي نيست و يك اشتباه مي تواند آن را از ديوار ايده آل شما دور كند. به گزارش پرشين، در اين مطلب با نكات مفيدي در مورد نحوه انتخاب كاشي و سراميك براي ديوار اتاق آشنا مي شويد. 
براي خريد سراميك ديوار از نمايندگي كاشي روناس در گرگان به سايت سوپرسرام مراجعه كنيد.

كنترل بودجه
كاشي‌هاي سراميكي ديوار شكل‌ها و سبك‌هاي زيادي دارند و انتخاب آن‌ها تا حد زيادي به بودجه شما بستگي دارد كه البته قيمت‌هاي مختلفي دارد. اگرچه قيمت هاي مختلفي براي سراميك، سنگ طبيعي و كاشي وجود دارد، اما شما مي توانيد مدلي را كه متناسب با بودجه خود است انتخاب كنيد.

در حالي كه ممكن است همه آنها خوب به نظر برسند، اما در مورد دوام و ضد آب بودن آنها، تفاوت قيمت وجود دارد. بهتر است ارزان ترين مدل ها را انتخاب نكنيد و به كيفيت توجه كنيد.

اندازه كاشي را در نظر بگيريد
اكثر كاشي هاي ديوار در اندازه هاي خاص هستند. كاشي هاي بزرگ در رنگ هاي روشن معمولا تاثير مثبتي دارند و فضاهاي كوچك را بزرگتر نشان مي دهند.

پالت رنگ مناسب را انتخاب كنيد
اگر رنگ بندي مناسبي براي ديوار سراميكي پيدا كنيد كه به خوبي با مبلمان و اثاثيه تركيب شود، جلوه اي مجلل خواهيد داشت. معمولاً سراميك هايي با رنگ هاي سرد اتاق را روشن تر مي كنند و اگر با مبلمان سبك تركيب شوند نقش مهمي در روشنايي اتاق دارند.

ديوار سراميكي در اتاق نشيمن و پذيرايي
اندازه اتاق نشيمن
قبل از خريد كاشي و سراميك، ابعاد اتاق نشيمن و پذيرايي خود را بررسي كنيد. اگر اتاق شما كوچك است از كاشي هاي بزرگتر استفاده كنيد و اگر بزرگ است مي توانيد كاشي هاي كوچك و متوسط را انتخاب كنيد. اما در بيشتر موارد كاشي هاي كوچك فقط براي آشپزخانه، حمام و توالت توصيه مي شود.

نماي نهايي را انتخاب كنيد
ظاهر كلي سراميك شما مي تواند جلوه اي مات يا براق داشته باشد. سراميك هاي براق براي اتاق نشيمن ايده آل هستند و مدل هاي چوبي اگر در اتاق خواب استفاده شوند جلوه گرم تري ايجاد مي كنند. اگر دوست داريد از كاشي هاي طرح دار استفاده كنيد، حتما قبل از انتخاب به دكوراسيون كلي اتاق توجه كنيد.

كاشي و سراميك مي تواند جلوه اي زيبا در اتاق نشيمن ايجاد كند، اما همه اينها به نگهداري مناسب بستگي دارد تا هميشه ظاهر زيباي خود را حفظ كند. هر از گاهي آنها را گردگيري كرده و پاك كنيد تا ظاهري عالي داشته باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۸:۳۲ توسط:faramarz موضوع:

آشنايي با انواع سراميك كف

كاشي كف انواع مختلفي دارد كه هر كدام ويژگي هاي خاص خود را دارند. براي خريد سراميك كف مناسب براي فضاي خود، بهتر است ابتدا انواع آن را بشناسيد. براي خريد كاشي كف براي فضاي مورد نظر خود مي توانيد انواع كاشي كف را در سايت بازرگاني مصالح ساختماني سوپر سرم مشاهده و مقايسه كنيد و در نهايت كاشي كف مورد نظر خود را دريافت كنيد.

براي خريد  سراميك پرديس پاژ روي لينك كليك كنيد.
 https://soperceram.ir/product-category/factories/pardis/

انواع كاشي كف
1. كاشي تراورتن براي كف
كاشي تراورتن از نوعي سنگ آهك سفيد توليد مي شود كه امروزه به دليل استحكام بالا علاوه بر كف سازي به عنوان نماي سراميكي نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.

2. كف سنگ مرمر
يكي ديگر از خاص ترين و مرغوب ترين كاشي هاي كف كاشي مرمر است. اين كاشي به دليل زيبايي خيره كننده و منحصر به فرد و همچنين به دليل سهولت در شست و شو يكي از گزينه هاي محبوب براي كفپوش است. تنها معايبي كه مي توان از اين نوع كاشي و سراميك گرفت، امكان لكه دار شدن، قيمت بالا و ليز بودن آن است.
 
خريد سراميك نما  روي لينك كليك كنيد
https://soperceram.ir/product-category/ceramic-wall/ceramic-face/


3. موزاييك كف
يكي از انواع كاشي هاي كف موزاييك است. در گذشته از اين نوع كاشي بيشتر براي كف استفاده مي شد. امروزه نيز اين كاشي با ورود نوع تزئيني خود به بازار، طرفداران بسياري را به خود جلب كرده است.
 
4. كف سراميك
يكي از انواع كاشي ها سراميك است كه به دليل مقاومت بالا در برابر ضربه و تغييرات دما و قيمت مناسب يكي از گزينه هاي مناسب براي كاشي كف مي باشد. ماده اصلي براي توليد سراميك خاك رس است. معمولا قيمت كاشي كمتر از سراميك است. به همين دليل برخي افراد به اشتباه از كاشي براي كف فضاي مورد نظر استفاده مي كنند. اين مي تواند در دراز مدت گران تر باشد، زيرا كاشي ها در درجه اول براي پوشاندن ديوار طراحي شده اند.
 
سراميك با توجه به جنس به كار رفته در ساخت آن به دو دسته چيني و غير چيني تقسيم مي شود كه در ادامه به بررسي آن ها مي پردازيم:
 
سراميك چيني
پرسلن يكي از بادوام ترين و با كيفيت ترين سراميك هاي كف است. اين سراميك به دليل كيفيت بالا از قيمت بالايي برخوردار است. سراميك هاي چيني نيز به انواع مختلفي تقسيم مي شوند كه عبارتند از:
 
كفپوش سراميكي لعابدار: اين نوع كفپوش سراميكي شباهت زيادي به سراميك هاي غير چيني دارد كه روي آن لايه نازكي از لعاب وجود دارد.
 
· سراميك بدون لعاب: اين سراميك كف به صورت مات و بدون لعاب توليد مي شود كه يكي از گزينه هاي محبوب براي كفپوش مي باشد.
 
· سراميك صيقلي: اين نوع سراميك سطحي براق دارد و لعاب ندارد.
 
سراميك دو لايه: اين نوع سراميك كف از يك لايه ضخيم لعاب تشكيل شده است كه به همين دليل به آن سراميك دو لايه مي گويند.
 
· سراميك بافت: اين نوع كف سراميك به دليل بافت خاصي كه دارد شباهت زيادي به سنگ هاي طبيعي دارد.
 
سراميك بدون چيني
سراميك غير چيني يا معمولي شباهت زيادي به سراميك چيني دارد. تنها تفاوت اين دو نوع سراميك كف در تراكم آنهاست. سراميك پرسلن به دليل چگالي كم، استحكام كمتر و جذب رطوبت بالاتري دارد. كاشي غير چيني به دليل قيمت پايين باعث شده است كه برخي آن را به سراميك چيني ترجيح دهند. اما آنچه مشخص است ضربه زدن به كاشي غير چيني باعث شكستن و ترك خوردن آن مي شود. اين مشكل مي تواند هزينه هاي اضافي را براي افراد به همراه داشته باشد. در مقاله تفاوت چيني و سراميك تمام بدن مي توانيد اطلاعات جامع تري در مورد اين دو نوع كاشي به دست آوريد.
 
رنگ كاشي
امروزه كاشي‌هاي كف را مي‌توان در رنگ‌هاي زيادي در بازار يافت كه اين امر باعث مي‌شود افراد با هر سليقه‌اي بتوانند كاشي كف مورد نظر خود را پيدا كنند. در اينجا برخي از كاشي هاي كف محبوب وجود دارد.
 
كاشي هاي قهوه اي:
رنگ قهوه اي كاشي كف يكي از مواردي است كه به راحتي با هر دكوراسيون و كاشي ديواري هماهنگ مي شود.
 
كاشي هاي كرم و سفيد:
يكي ديگر از رنگ هاي محبوب براي كاشي هاي كف كرم و سفيد اكاشي سياه: ست. اين رنگ ها بيشتر براي فضاهاي كوچك كاربرد دارند.يكي از شيك ترين و خاص ترين رنگ ها براي كاشي هاي كف، رنگ مشكي است. استفاده از اين رنگ براي كاشي هاي كف مي تواند دكوراسيون منزل را بسيار چشمگير و خاص جلوه دهد.
 
كاشي هاي يشم:
يكي از رنگ هاي بسيار خاص براي كاشي هاي كف، رنگ يشمي است. استفاده از اين رنگ خاص و كمياب مي تواند فضاي دكوراسيون شما را بسيار خاص و منحصر به فرد كند.
 
كاشي كف با توجه به كاربرد
نوع كاشي كف بسته به محل استفاده متفاوت است. برخي از كاربردهاي كاشي كف:
 
1. كاشي كف براي مناطق پر تردد
براي مكان هاي پرتردد مانند راهروها، آشپزخانه ها و ... استفاده از كاشي و سراميك با مقاومت بالا توصيه مي شود.
 
2. كاشي كف تجاري
در اين فضاها به دليل نياز به نظافت و نگهداري، علاوه بر زيبايي، معمولا از كاشي هاي مرمر و گرانيت براي كف استفاده مي شود.
 
3. كاشي هاي كف در مكان هاي مرطوب
كاشي و سراميك با جذب رطوبت كم بايد براي كف در مكان هاي مرطوب استفاده شود.
 
قيمت كاشي و سراميك كف
امروزه در ايران كاشي و سراميك كف توسط توليد كنندگان بسياري در طرح ها و رنگ هاي مختلف توليد مي شود. هر كاشي و سراميك كف با توجه به كيفيت، طرح و رنگ آن قيمت متفاوتي دارد. يكي از بهترين راه ها براي تهيه كاشي كف مورد نياز، خريد عمده كاشي است.

كاشي مات يا براق؟
هميشه اين بحث بين خريداران وجود داشته است كه كاشي هاي كف براق يا مات بهتر هستند. هر كدام مزايا و معايب خاص خود را دارند كه در ادامه به آنها اشاره خواهيم كرد.
 
كاشي كف براق
اين كاشي با انعكاس نور بالاي خود جلوه اي زيبا و خاص به فضا مي بخشد و يكي از بهترين گزينه ها براي كاشي كف در فضاهاي كوچك محسوب مي شود. اما نكته اي كه براي اين سبك كاشي ها حائز اهميت است اين است كه اين كاشي ها به دليل درخشندگي لكه ها و كثيفي هاي بيشتري را در معرض ديد چشم قرار مي دهند.
 
كاشي كف مات
كاشي هاي كف مات هميشه جلوه اي خاص و مدرن به فضا مي دهند اما استفاده از آن در فضاهاي كوچك به هيچ وجه توصيه نمي شود. اين كاشي ها به دليل انعكاس نور كم، كمتر در معرض گرد و غبار نيز قرار مي گيرند.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۸:۰۱ توسط:faramarz موضوع:

انواع ضد زنگ كدامند

يكي از مشكلات اصلي دستگاه ها و سازه هاي آهني زنگ زدگي آنهاست. آهن در تماس با آب، اكسيژن، اسيدها و اكسيدان هاي قوي اكسيد مي شود يا زنگ مي زند. در نتيجه به تدريج پوسيده و خرد مي شود. راه هاي مختلفي براي جلوگيري از اين مشكل و كاهش پيشرفت آن وجود دارد. گالوانيزه، آبكاري و حفاظت كاتدي از جمله اين راهكارها هستند. براي خريد ضد زنگ به فروشگاه رنگ جميل مراجعه كنيد. اما در سال هاي اخير براي جلوگيري از زنگ زدگي فلزات از روش ساده و موثرتري استفاده شده است و آن استفاده از ماده ضد زنگ زدگي است. ضد زنگ نوعي ماده آلكيدي ساخته شده از رزين آلكيدي است. استفاده از اين ماده از نفوذ رطوبت به داخل فلز جلوگيري مي كند و به عنوان نوعي عايق فلز عمل مي كند.
خريد روغن جلا روي لينك كليك كنيد.
https://jamilpaint.com/post-detail/50/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%AC%D9%84%D8%A7-%DA%86%D9%88%D8%A8-%7C-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%82%DB%8C%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF

امروزه طيف گسترده اي از فولادهاي ضد زنگ وجود دارد كه اين مواد در سطوح كيفي مختلفي توليد مي شوند. البته بايد به تفاوت رنگ و استيل هم توجه كرد. زيرا در اكثر موارد پس از پوشش سطح با ضد زنگ، از رنگ مناسب به عنوان پوشش نهايي سطوح نيز استفاده مي شود. يك زنگ زداي خوب بايد خاصيت ضد خوردگي بالايي داشته باشد، قدرت پوشش و زمان خشك شدن آن نيز بايد سازگار باشد. در اين مقاله قصد داريم انواع فولاد ضد زنگ را براي شما بيان كنيم. پس ما را تا پايان اين مقاله دنبال كنيد.

خريد رنگ ساختماني روي لينك كليك كنيد.

https://jamilpaint.com/all-building-paints

 

انواع فولاد ضد زنگ چيست؟
پيشگيري از زنگ زدگي ماده اي است كه براي جلوگيري از زنگ زدگي سطوح مختلف آهني از سازه ها و وسايل بزرگ گرفته تا لوازم اداري كوچك و لوازم خانگي استفاده مي شود. اين ماده از رنگدانه هاي ضد خوردگي تشكيل شده و بسته به نوع فولاد ضد زنگ قابليت چسبندگي به سطوح مختلف را دارد. استفاده از فولاد ضد زنگ يك سرمايه گذاري هوشمندانه و بلند مدت است. زيرا در درازمدت تجهيزات و ساختمان شما از آسيب و پوسيدگي محافظت مي شود و نيازي به پرداخت هزينه اضافي براي بازسازي آنها نخواهيد داشت. اما نكته مهم اين است كه نوع ضد زنگ را انتخاب كنيد. با توجه به تنوع انواع فولاد ضد زنگ، انتخاب نوع مناسب مي تواند كمي گيج كننده باشد. البته در هنگام خريد بايد به تفاوت رنگ و استيل نيز توجه كنيد.
استفاده از مواد ضد زنگ روي سطوح باعث مي شود لايه بعدي رنگ اعمال شده يكنواخت شود و ماندگاري آن افزايش يابد. عمدتاً زنگ زداهاي عرضه شده در بازارهاي ايران در دو رنگ خاكستري و اخرايي يافت مي شوند. براي سطوحي كه رنگ نهايي آنها تيره خواهد بود از انواع استيل اخرايي استفاده مي شود. فولاد ضد زنگ خاكستري نيز براي رنگ هاي روشن استفاده مي شود. برخي از انواع فولاد ضد زنگ موجود در بازار عبارتند از:

فولاد ضد زنگ صنعتي
مواد ضد زنگ صنعتي از رزين آلكيدي و رنگدانه هاي ضد خوردگي ساخته شده و محصولي بسيار موثر مي باشد. اين محصول براي مصارف صنعتي در مقياس كوچك از جمله سطوح داخلي و خارجي پانل هاي فلزي، چوب و حتي گچ قابل استفاده است. استفاده از اين محصول ساده بوده و پوشش و چسبندگي خوبي به سطوح نشان مي دهد. بهتر است قبل از پوشش دادن سطح با ضد زنگ، پوسيدگي قبلي را از بين ببريد و سمباده بزنيد. انواع بازدارنده هاي زنگ صنعتي شامل بازدارنده هاي زنگ مسدود كننده، پوشش هاي بازدارنده و پوشش هاي گالوانيكي مي باشد.


اپوكسي ضد زنگ
پيشگيري از زنگ زدگي اپوكسي محصولي است كه براي محافظت از سطوح آهني و فولادي كه قرار است با روكش اپوكسي يا DUROFLOOR پوشانده شوند استفاده مي شود. اين ماده در برابر اصطكاك و سايش مقاومت بالايي دارد. علاوه بر اين، در برابر بسياري از مواد شيميايي خورنده مانند اسيدها و بازهاي رقيق، فرآورده‌هاي نفتي، برخي حلال‌ها و آب دريا مقاوم است. از رنگ اين نوع فولاد ضد زنگ اغلب براي جلوگيري از خوردگي در سقف هاي آهني، پل هاي فولادي، نرده ها و سيلوها استفاده مي شود. انواع پيشگيري از زنگ اپوكسي عبارتند از: پيشگيري از زنگ زدگي ساده، پيشگيري از زنگ اپوكسي غني از روي و پيشگيري از زنگ زدگي فسفات روي.


فولاد ضد زنگ آبي
زنگ زداي آبي نيز محصولي با كيفيت است كه از مواد آلكيدي تهيه شده است. اين ماده چسبندگي قوي به اكثر سطوح اعم از فلز، چوب، حصيري، شيشه، بتن و ... دارد و مي توان از آن در قسمت هاي داخلي و خارجي ساختمان استفاده كرد. ضد زنگ آبي تركيبي بادوام و ماندگار است كه 15 برابر سريعتر از رنگ هاي معمولي خشك مي شود. اين محصول بوي نامطلوب كمي دارد، فاقد جيوه است و در برابر پوسته شدن و ترك خوردن مقاوم است.

فولاد ضد زنگ
زنگ آهن نوعي پوشش فلزي ضد زنگ است. اين محصول ماده اي سفت بوده و از سطوح آهني مانند ابزار و تجهيزات صنعتي در برابر پوسيدگي و زنگ زدگي محافظت مي كند.

خلاصه
در اين مقاله قصد داشتيم شما را با انواع فولاد ضد زنگ و ويژگي هاي آنها آشنا كنيم. ضد زنگ ماده مفيدي است كه براي محافظت از انواع سطوح فلزي به ويژه آهن در برابر خوردگي و زنگ زدگي استفاده مي شود. بهترين انواع فولاد ضد زنگ ايراني را مي توانيد از مهد رنگ تهيه كنيد. محصولات استنلس استيل جاميل با استفاده از مواد اوليه با بالاترين سطح كيفي، علاوه بر بهره گيري از تجربه چندين ساله و با تكيه بر استحكام داخلي توليد مي شوند. حاصل اين تركيب منحصربفرد، ارائه محصولات با كيفيت بالا با قيمت هاي بي نظير در سراسر ايران است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۵:۰۵ توسط:faramarz موضوع:

نكته كليدي هنگام خريد تلويزيون

هنگام خريد تلويزيون، چند نكته كليدي وجود دارد كه بايد در نظر داشته باشيد. در ادامه به مهم ترين ويژگي هايي كه در انتخاب تلويزيون بايد در نظر گرفته شود، خواهيم پرداخت. براي خريدي مطمئن به مركز فروش تلويزيون در تهران به لينك زير مراجعه كنيد.


اندازه صفحه تلويزيون
امروزه اندازه‌هاي زيادي از صفحه‌نمايش‌هاي تلويزيون موجود است كه از ۱۴ اينچ تا بيش از ۱۰۰ اينچ متغير است. بنابراين اين سوال پيش مي آيد كه چگونه مي توان اندازه مناسب را تشخيص داد؟

امروزه 55 اينچ اندازه تلويزيون اصلي است. اين بدان معناست كه اكثر تلويزيون هاي جديد در مدل هاي 55 اينچي عرضه مي شوند. تلويزيون هاي 65 اينچي نيز تقاضاي زيادي دارند، اما اندازه هاي 75 اينچي و بالاتر كمتر خريداري مي شوند زيرا واقعاً به فضاي زيادي براي قرار دادن آنها نياز دارند. اندازه هاي كوچكتر مانند 32 اينچ و 40 اينچ در فضاهاي تنگ راحت تر نصب مي شوند.

نمايندگي سوني در تهران اينجا كليك كنيد.


بهترين راه براي انتخاب اندازه صفحه نمايش اين است كه يك تكه نوار چسب بر روي ديوار اتاق نشيمن خود (يا هر جايي كه قصد داريد تلويزيون خود را بگذاريد) بچسبانيد تا مطمئن شويد كه ابعاد تلويزيون شما با جايي كه مي خواهيد آن را نصب كنيد مطابقت دارد. شرق. توجه داشته باشيد كه مقدار بر حسب اينچ نشان دهنده طول مورب صفحه تلويزيون است، يعني از گوشه پايين به گوشه بالايي در طرف ديگر.

فاصله اي كه از تلويزيون مي نشينيد نيز مهم است. اطمينان حاصل كنيد كه صفحه نمايش شما تقريباً دو برابر فاصله بين تلويزيون و محل نشستن شما باشد. به عنوان مثال، براي يك تلويزيون 40 اينچي، شما بايد حدود 80 اينچ (حدود 2 متر) فاصله داشته باشيد.

البته، اين محاسبات بسيار محافظه كارانه هستند و مطمئناً مي توانيد يك صفحه نمايش بزرگتر را در فضاي كوچكتر قرار دهيد، اما به خاطر داشته باشيد كه اندازه تلويزيون ممكن است به خوبي بر اندازه اتاق غالب باشد.

امكان نصب بر روي ديوار
برخي از تلويزيون ها، مانند سري OLED گالري ال جي، به طور خاص براي نصب روي ديوار طراحي شده اند. قبل از خريد تلويزيون، بسياري از مردم فكر مي كنند كه مي خواهند تلويزيون صفحه تخت جديد خود را روي ديوار نصب كنند. با اين حال، تحقيقات نشان مي دهد كه افراد كمي واقعاً اين كار را انجام مي دهند.

اگر مطمئن هستيد كه مي خواهيد تلويزيون خود را به ديوار نصب كنيد، بايد چند نكته را در نظر بگيريد. ابتدا، به ياد داشته باشيد كه تلويزيون مستقيماً روي ديوار (و بنابراين كمي دورتر از محل نشيمنگاه) قرار مي گيرد، بنابراين مي توانيد تلويزيون بزرگتري انتخاب كنيد. دوم، تلويزيون‌هايي را با براكت‌هاي بسيار نازك در نظر بگيريد تا با كمترين حجم مناسب روي ديوار قرار بگيرند.

از آنجايي كه بسياري از تلويزيون ها داراي پايه ديواري نيستند، به دنبال تلويزيوني با پايه ديواري استاندارد VESA باشيد. اگر قصد داريد تلويزيون را روي ديوار نصب كنيد، يكي ديگر از مواردي كه بايد در نظر بگيريد زواياي ديد واقعي است. اگر قصد داريد تلويزيون را بالاي شومينه نصب كنيد (كه معمولاً توصيه نمي شود)، به ويژه زاويه ديد عمودي را در نظر بگيريد.

اتصالات و پورت هاي تلويزيون
اتصالات اصلي كه هر تلويزيون مدرن بايد داشته باشد شامل HDMI، پورت USB و پشتيباني رسانه است.

سعي كنيد تلويزيوني با حداقل سه پورت HDMI بخريد. همچنين، اگر قصد خريد يك تلويزيون 4K را داريد، سعي كنيد به جاي v1.4 HDMI (مانند اكثر HDMI) تلويزيوني بخريد كه داراي v2.0 HDMI 2.0 باشد تا از حداكثر سازگاري با تجهيزات فعلي و آينده اطمينان حاصل كنيد. اگر مي خواهيد در آينده از محتواي 8K استفاده كنيد يا مي خواهيد بازي هاي 4K با نرخ فريم بالا (120 هرتز) داشته باشيد، حداقل به يك پورت HDMI 2.1 نياز داريد. نگران نباش! در قسمت بعدي با تمامي اصطلاحات ذكر شده در بالا آشنا خواهيد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۷:۲۷ توسط:faramarz موضوع: