mehregan mehregan .

mehregan

چطور تلويزيون اقساطي بخرم؟

شما معمولاً دو راه براي خريد تلويزيون داريد، يكي اينكه به بازار برويد و از فروشگاه هاي سطح شهر خريد خود را انجام دهيد يا آن را به صورت آنلاين سفارش دهيد كه از طرق مختلف مي توان آن را به صورت آنلاين انجام داد، ديگري خريد تلويزيون در بازار تهران است. يكي سفارش تلويزيون در بازارچه هاي مرزي مانند بانه يا بندر گناوه است. همه اين روش ها مزايا و معايب خاص خود را دارند. ابتدا در مورد مزايا و معايب خريد حضوري صحبت خواهيم كرد.

فروش اقساطي تلويزيون در جمهوري روي لينك كليك كنيد

https://sony-co.com/showpost/76/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-

معايب خريد تلويزيون در فروشگاه هاي شهري

به عنوان مثال وقتي به صورت حضوري به مغازه هاي شهر سر مي زنيم متوجه مي شويم كه تنوع كمي دارد و بايد از بين تنوع كم موجود يكي را انتخاب كنيم كه ما را از انتخاب متناسب با شرايط خود دور مي كند. مثلا 8 ميليون بودجه براي خريد داريم. تلويزيون در نظر گرفته ايم و مي خواهيم تلويزيون 49 اينچ بخريم. تلويزيون هايي در اين سايز توسط برندهاي مختلفي مانند ال جي، سامسونگ، سوني، فيليپس و ... توليد مي شوند كه به عنوان مثال بازه قيمتي كه براي اين سايز توسط اين برندها ارائه مي شود 7200000 تا 8500000 مي باشد. هر كدوم مشخصات خودشونو دارن ولي وقتي به بازار سر بزنين ميبينين كه فقط سوني با قيمت 8300000 دارن. شما راهي براي بحث در مورد ويژگي ها نداريد. قيمت و طراحي نداريد و انتخاب بسيار محدودي داريد. از معايب ديگري كه مي توان به آن اشاره كرد اين است كه امكان تست تلويزيون در فضاي بسته و محدود كم است و معمولاً فروشندگان سعي مي كنند شما را كنترل كنند و به شما اجازه تست كامل محصول را مي دهند.

خريد اقساطي تلويزيون سوني در تهران اينجا كليك كنيد

مزاياي خريد تلويزيون در فروشگاه هاي شهري

اما اين روش مزايايي هم دارد به اين صورت كه مي توانيد ابتدا محصولي را كه انتخاب كرده ايد از نزديك ببينيد و سپس اقدام به خريد كنيد.

اول، مزاياي خريد تلويزيون در اينترنت

برخلاف فروشگاه، شما در انتخاب مدل و برند كاملا آزاد هستيد. ما فروشگاه هاي جامع زيادي در ايران داريم كه تقريباً همه مدل ها و برندهاي مختلف را دارند. اگر مدل مورد نظر شما را ندارند، مي توانيد با يك جستجوي ساده آن را پيدا كنيد. . مي توانيد آن را در جاي ديگري پيدا كنيد در فروشگاه هاي اينترنتي معمولا به جزئيات و ويژگي هاي مدل ها اشاره مي شود و مي توانيد با چشم باز خريد كنيد. شما همچنين مي توانيد خريد خود را با قيمت بسيار ارزان تري انجام دهيد، به عنوان مثال، اگر مي خواهيد تلويزيون بخريد. بايد بدانيد كه قيمت تلويزيون در گناوه نسبت به تمامي بازارهاي ايران ارزانتر است و با خريد در اين شهر نه تنها انتخاب هاي بسيار متنوعي داريد، بلكه مي توانيد با قيمت گران تري نيز در خريد خود صرفه جويي كنيد. در محدوده عقل ضمناً در خريد اينترنتي تلويزيون معمولاً پس از تحويل كالا، پرداخت انجام مي شود، به اين صورت كه ابتدا محصول را دريافت كرده، در منزل آن را بررسي و تست مي كنيد و پس از بررسي كالا، آن را پرداخت مي كنيد. امكان بررسي محصول و همچنين فضاي بهتر.

معايب خريد اينترنتي تلويزيون

اين روش خريد فقط در يك مورد مشكل ايجاد مي كند و آن هم اگر از جاي غير معتبر خريد مي كنيد و به كانال تلگرام يا صفحه اينستاگرام بي نام اعتماد داريد. و شماره تلفن ثابت و آدرس كامل هم دارند. هنگام خريد مشكلي پيش نخواهد آمد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۴:۲۷ توسط:faramarz موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :