mehregan mehregan .

mehregan

مراحل نصب پايه تلويزيون

همان­طور كه مي­دانيد، تلويزيون­ هاي هوشمند بخشي جدايي‌ناپذير از زندگي­ هاي امروزي مي­ باشند كه در انواع مختلفي روانه بازار مي­شوند. در ميان برندهاي مختلفي كه در بازار وجود دارد، تلويزيون سوني به دليل طراحي و كيفيت فوق­ العاده­اي كه دارد، توانسته فروش بيشتري را به خود اختصاص دهد. اگر نسبت به طراحي و ساختار تلويزيون ­هاي سوني آشنايي داشته باشيد، بي­شك مي­دانيد ك اين دستگاه ­ها از قطعات مختلفي تشكيل شده­ اند كه آسيب واردشدن به هريك از آنها باعث اختلال در عملكرد تلويزيون مي­شود. براي اين منظور امروزه از پايه­ هاي خاصي جهت نصب تلويزيون به ديوار يا قراردادن آن بر روي ميز استفاده مي­شود تا از آسيب واردشدن به تلويزيون جلوگيري شود. در ادامه به بررسي كامل نحوه نصب پايه تلويزيون سوني خواهيم پرداخت.


براي داشتن شماره نمايندگي سوني در تهران روي لينك كليك كنيد

https://sony-co.com/showpost/61/%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%7C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-+-%D8%A2%D8%AF%D8%B1%D8%B3-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86



نصب پايه تلويزيون سوني

همان­طور كه اشاره كرديم، تلويزيون هوشمندي بخشي جدايي‌ناپذير از زندگي امروزي است كه تنوع خاصي را به روزمرگي افراد بخشيده است. در اين باره لازم به ذكر است كه اين دستگاه­ ها فناوري‌هاي شكننده و آسيب‌پذيري هستند كه در صورت ضربه خوردن كارايي خود را از دست مي‌دهند.پنل، نور پس‌زمينه يا پنل‌هاي داخلي تلويزيون ممكن است در نتيجه يك ضربه نسبتاً جزئي به بدنه تلويزيون دچار مشكل شوند. در نتيجه نحوه نصب تلويزيون بسيار مهم است. پايه تلويزيون روميزي به‌راحتي قابل‌نصب است، اما بهتر است جهت اطمينان مطابق با استانداردها انجام شود تا از آسيب‌هاي احتمالي جلوگيري شود.
فروش اقساطي تلويزيون در جمهوري اينجا كليك كنيد
تهيه پايه تلويزيون مناسب
اولين مرحله از نحوه نصب پايه تلويزيون سوني، خريد پايه تلويزيون مناسب است. اكثر تلويزيون‌هاي موجود در بازار داراي پايه روميزي هستند. بااين‌حال، تلويزيوني كه شما خريداري كرده­ ايد داراي پايه از پيش نصب نشده نباشد كه در اين وضعيت الزامي است پايه تلويزيون مناسبي را براي دستگاه خريداري شده، تهيه كنيد. ناگفته نماند كه نوع، اندازه و برند تلويزيون ازجمله مهم­ترين عوامل در اين خريد مي­باشند. براي داشتن خريدي مطمعا مي­توانيد از فروشگاه‌ه ايي ديدن كنيد كه مطمئن هستيد كالاهاي معتبر و باكيفيت را مي‌فروشند، چرا كه خريد محصولاتي نامرغوب جهت نصب تلويزيون بر روي ديوار، ممكن است باعث سقوط ناگهاني دستگاه موردنظر شود.
پايه تلويزيون چيست؟
قبلاً از پرداختن به مبحث اصلي مقاله، يعني نحوه نصب پايه تلويزيون سوني، بد نيست بررسي كوتاهي از پايه تلويزيون، يا همان براكت داشته باشيم. به عبارتي ساده­ تر اصلاً براكت چيست؟ براي پاسخ به اين سؤال بايد گفت ازآنجايي‌كه تلويزيون­ هاي امروزي در سايز­هايي بزرگ‌تر از تلويزيون­ هاي قديمي راهي بازار مي­شوند، و همچنين از قطعات بيشتري برخوردار هستند كه آسيب واردشدن به هريك از آنها مي­تواند عملكرد تلويزيون را دچار اختلال كند، پايه­ هايي طراحي شد كه به‌واسطه آنها مي­توانيد تلويزيون سوني را به ديوار نصب‌كرده يا اين دستگاه پرفروش را بر روي ميز قرار دهيد.پايه تلويزيون كه بيشتر تحت عنوان براكت شناخته مي­شود، تلويزيون سوني شما را به ­طور محكم به ديوار متصل كرده و از افتادن و آسيب واردشدن به آن جلوگيري مي­كند.
خريد پايه تلويزيون مناسب
اكنون كه قصد داريد به‌واسطه براكت از تلويزيون سوني كه خريداري كرده­ ايد محافظت كنيد، بهتر است از براكتي استفاده كنيد با تلويزيون سازگاري داشته يا به عبارتي مطابق با طراحي تلويزيون شما ساخته شده است. چرا كه در غير اين صورت ممكن است براكت موردنظر نتواند به‌خوبي وزن تلويزيون شما را تحمل كند. درباره براكت ­ها بايد گفت كه اين محصول در انواع مختلفي توليد و روانه بازار مي­شود. براي مثال مي ­توان به براكت ديواري، براكت سقفي، براكت متحرك و…، اشاره كرد. آنچه از اهميت زيادي برخوردار است، انتخاب صحيح اين براكت­ ها است. براي اين منظور بهتر است نكاتي را همچون حداكثر ظرفيت وزن، سازگاري VESA، اندازه جاي پيج­هاي پشت تلويزيون، محل نصب تي وي و…، قبل از خريد براكت مدنظر داشته باشيد.
مراحل نصب پايه تلويزيون سوني – نصب روي ميز
همان­طور كه اشاره كرديم، از براكت مي­توانيد براي قراردادن تلويزيون بر روي ميز يا حتي نصب آن بر روي ديوار نيز استفاده كنيد. در مرحله اول به مراحل نصب پايه تلويزيون سوني بر روي ميز مي­پردازيم.
مرحله اول
در مرحله اول بايد بخش­ هاي پاييني پايه­ تلويزيوني كه خريداري كرده ­ايد را در كنار هم قرار داده و از روند پيچش پيج ­هاي آن مطلع شويد.
مرحله دوم
در مرحله دوم، با استفاده از پيچ ­گوشتي، قطعات تشكيل‌دهنده براكت را به يكديگر متصل و درنهايت اين محصول را با استفاده از پيج ­هاي مناسب به ميز موردنظر متصل كنيد.
مرحله سوم
مرحله سوم، آخرين مرحله از نصب پايه تلويزيون سوني بر روي ميز مي­باشد. در اين مرحله ابتدا از متصل‌شدن براكت به ميز موردنظر اطمينان حاصل كنيد. سپس تلويزيون سوني را به پايه متصل كرده و پيچ ­هاي آن را به طور كامل ببنديد، به­ طوري كه تلويزيون محكم به ميز موردنظر متصل شود.
مراحل نصب پايه تلويزيون سوني – نصب بر روي ديوار
معمولاً افراد بيشتر دوست دارند تلويزيون را بر روي ديوار نصب كنند، چرا كه تماشاي آن راحت‌تر و البته لذت­ بخش­تر است. براي اين منظور، بهتر است براي جلوگيري از اتفاقات ناخوشايند، عمليات نصب تلويزيون سوني بر روي ديوار را مطابق با استانداردها انجام دهيد.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۵:۱۱ توسط:faramarz موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :