mehregan mehregan .

mehregan

رنگ صنعتي در چه صنايعي كاربرد دارد؟

رنگ‌هاي صنعتي گروهي از رنگ‌هاي با خواص خاص و پركاربرد هستند كه در صنايع مختلف از جمله نفت و گاز، پالايشگاه‌ها، مخازن، آشيانه‌ها، مجتمع‌هاي توليدي ماشين‌آلات و تجهيزات و ... استفاده مي‌شوند و با كاربردهاي ويژه‌اي مانند خاصيت ضد خوردگي، ظاهر و علامت گذاري، مقاومت شيميايي، مقاومت در برابر حرارت و غيره استفاده مي شود. اين رنگ ها از دو جزء اصلي (رزين + رنگ + مواد افزودني و ...) و يك سخت كننده (سخت كننده) تشكيل شده و پس از همگن شدن كامل اعمال مي شود.

رنگ صنعتي چيست؟
خريد رنگ صنعتي به صورت محصولي است كه به صورت مايع، خميري، پودري وجود دارد و طي فرآيندي بر روي سطوح رسوب مي‌كند كه پس از طي مراحل پخت، به صورت چسب پلاستيكي قوي ايجاد مي‌شود. يا فيلم محافظ اين محصول براي تقويت و حفاظت از انواع زيرساخت ها، كانال هاي ماشين آلات استفاده مي شود و اين رنگ ها به روش هاي مختلف از جمله پاشيدن يا فرو بردن روي سطوح قطعات، فلزات و تجهيزات قرار مي گيرد و از مزاياي زير بهره مند مي شوند. امكانات.
براي خريد رنگ ترافيكي روي لينك كليك كنيد
https://jamilpaint.com/all-traffic-paints


از قطعات در برابر سايش، آسيب، گرماي شديد و رطوبت محافظت مي كند.
سطحي بدون لغزش و نچسب در سطوح كف، دسته و دستگاه ايجاد مي كند.
آنها انواع چربي و كثيفي را با سطوح متراكم دفع مي كنند.

ويژگي هاي محصول در فروش رنگ صنعتي
از جمله ويژگي هاي مهم اين دسته از رنگ ها مي توان به مقاومت بالا، چسبندگي قوي به سطح، برگشت ناپذيري رنگ، مقاومت بالا در برابر عوامل خورنده، مقاومت بالا در برابر حلال ها و امكان اجرا با ضخامت هاي بالا اشاره كرد. . علاوه بر اين در رنگ هاي مخصوص مخازن آب آشاميدني از نوعي رزين اپوكسي استفاده مي شود كه فاقد حلال بوده و تنها پس از مخلوط شدن دو جزء مايع، پوشش سختي ايجاد مي كند و اين بدان معناست كه نيازي به تينر نيست. و حلال هاي سمي براي رقيق كردن محصول. فضاي داخلي رنگ به صفر مي رسد و بنابراين حتي پس از خشك شدن رنگ، هيچ ماده سمي از آن متصاعد نمي شود.

رنگ صنعتي در چه صنايعي استفاده مي شود؟
تا كنون با رنگ هاي صنعتي كه در انواع مختلفي توليد مي شود آشنا شده ايد و امكان رنگ آميزي انواع سطوح مانند آسفالت، سراميك، بتن، پارچه، فلز، شيشه، كاغذ، مقوا و پلاستيك با اين انواع وجود دارد. رنگ ها، زيرا ويژگي ها و كاربردهاي فروش رنگ هاي صنعتي در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد.
صنعت خودرو
صنعت كشتي سازي
صنعت هوانوردي
توليد قطعات الكترونيكي
توليد لوازم خانگي و آشپزخانه
تاييد انواع رنگ هاي صنعتي
همانطور كه گفته شد رنگ صنعتي از مواد پليمري تشكيل شده و به همين دليل پوششي سخت و غير قابل نفوذ بر روي سطوح ايجاد مي كند. به طور كلي در مكان هاي صنعتي و به منظور پوشش انواع محصولات و رنگ آميزي فضاهاي ساختماني استفاده خواهند شد. همچنين رنگ هاي مختلفي با اهداف مختلف توليد مي شوند و كاربردهاي متفاوتي دارند، مثلاً هر چه بيشتر لايه زيرين را بياوريد. به لاينر يا آستر اصلي نزديك تر است. تنوع رنگ افزايش خواهد يافت. در اينجا به برخي از انواع آن اشاره مي شود:

رنگ هاي صنعتي خشك كننده هوا
فروش رنگ صنعتي
رنگ هاي اصلي صنعتي
رنگ هاي اپوكسي كلتار
رنگ رويه پلي اورتان
انواع سيلر اپوكسي

تفاوت رنگ صنعتي و ساختماني
تفاوت در نوع استفاده از رنگ: رنگ هاي صنعتي در فضاهاي صنعتي براي رنگ آميزي و پوشش محصولات صنعتي و رنگ هاي ساختماني در محيط هاي مسكوني نيز استفاده مي شود. به عنوان مثال، هر نوع رنگ براي يك هدف ساخته مي شود، به عنوان مثال، رنگ هاي صنعتي با هدف محافظت از سطوح، محافظت از انواع تجهيزات و تجهيزات در برابر عوامل مختلف محيطي مانند رطوبت، جوهاي خورنده شرايط آب و هوايي، تماس مداوم با آب، آتش، حلال هاي صنعتي و فرسودگي مداوم استفاده مي شود. از طرفي رنگ هاي ساختماني با هدف زيباسازي ساختمان ها و دلپذير ساختن محيط زندگي مي باشند و كاركردهاي حفاظتي آنها در درجه دوم اهميت قرار دارد.

تنوع محصولات: به طور كلي رنگ هاي ساختماني در قسمت روكش ها تنوع بسيار زيادي دارد، اما در رنگ هاي صنعتي رنگ هاي صنعتي به گروهي از رنگ هاي با خواص خاص و پركاربرد گفته مي شود كه در صنايع مختلف مانند نفت و گاز، پالايشگاه ها و ... مخازن، سوله ها، مجتمع هاي توليدي ماشين آلات و تجهيزات و ... و با كاربردهاي خاص مانند خواص ضد خوردگي، ظاهر و علامت گذاري، مقاومت شيميايي، مقاومت حرارتي و ... استفاده مي شود. اين رنگ ها از دو جزء اصلي (رزين + رنگ + مواد افزودني و ...) و يك سخت كننده (سخت كننده) تشكيل شده و پس از همگن شدن كامل اعمال مي شود.

رنگ صنعتي چيست؟
فروش رنگ صنعتي به صورت محصولي است كه به صورت مايع، خميري، پودري وجود دارد و طي فرآيندي بر روي سطوح رسوب مي‌كند كه پس از طي مراحل پخت به صورت چسب‌هاي پلاستيكي قوي ايجاد مي‌شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۹:۱۹ توسط:faramarz موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :