mehregan mehregan .

mehregan

گچبري ستون و سر ستون

ستون ها يكي از اجزاي اصلي و غيرقابل جابجايي ساختمان هاي مسكوني و اداري هستند كه به دليل استحكامات در مكان هاي بزرگ قرار مي گيرند و افراد معمولا بهترين گزينه را براي طراحي و تزئين ستون ها و سر ستون ها انتخاب مي كنند.
روش هاي زيادي براي تزيين و زيباسازي دكور داخلي و ستون ها و سر ستون ها وجود دارد كه يكي از پرطرفدارترين اين روش ها گچ بري ستون و رويه مي باشد كه يكي از خدمات گچ بري توسط گروه پرشين در تهران و كرج مي باشد.
گچبري سر ستون و ستون
همانطور كه در ابتدا گفته شد در برخي مكان ها و خانه هاي بزرگ براي استحكام بيشتر از ستوني در وسط پروژه در حين ساخت آن استفاده مي شود. در معماري اصيل ايراني، ستون نمايانگر شكوه بنا است كه به صورت گچ يا سنگ است كه با گچ كاري بر روي آن جلوه خاصي مي يابد. درست است كه داشتن ستون در وسط اتاق پذيرايي يا آشپزخانه يا هر جاي ديگري زيبا به نظر نمي رسد، اما در نهايت راه هايي مانند گچ كاري ستون و سر ستون يا آينه كاري ستون وجود دارد كه مي تواند ظاهر و فضايي زيبا و شيك ايجاد كند. در محل مورد نظر به طوري كه هيچكس احساس بدي نسبت به ستون ها نداشته باشد.

گچبري مدرن كلاسيك_مشاوره و بازديد رايگان روي لينك كليك كنيد

https://gachboripersian.ir/%da%af%da%86%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-2/

 

اين نوع گچ بري براي مكان هايي مانند ادارات، ساختمان هاي تجاري و مسكوني مانند منازل، هتل ها و تالارها و ... استفاده مي شود تا سلامت افراد با وجود ستون ها تضمين شود و ظاهري زيبا و دلنشين در مكان ايجاد كند. اين سبك از گچ بري ساختمان به دو روش ستوني دستي انجام مي شود، در اين روش ابتدا طرح و نقش مورد نظر خود را پيدا و انتخاب مي كنيد و طرح را با گچ كار مورد نظر خود در ميان مي گذاريد و در زمان توافق شده، گچ كار طرح را انجام مي دهد. در محل حضور خواهد داشت. روش دوم گچ كاري پيش ساخته ستون است كه مجددا طرح و مدل مورد نظر خود را انتخاب كرده و از يك گروه گچ كاري درخواست توليد گچ بري پيش ساخته را مي دهيد و در نهايت گچ كاري پيش ساخته را روي ستون و سر ستون نصب مي كنيد. محل مورد نظر.كه با خيال راحت تمامي اين خدمات را به بهترين مجموعه گچبري هنري بسپاريد.

انواع خدمات گچ بري ستون و سر ستون
گچ كاري ستون پذيرايي
همانطور كه گفته شد مي توان در وسط پذيرايي و لابي خانه ها ستون هايي براي استحكام بخشيدن به خانه ها ساخت و از الگوهاي گچبري زيبا براي زيباسازي خانه خود استفاده كرد.

ستون آشپزخانه را روكش كنيد
آشپزخانه نيز مانند پذيرايي مي تواند داراي ستون باشد در صورتي كه ساده و بدون نقش و نگار باشد از زيبايي مكان مي كاهد و براي زيبايي آشپزخانه بهتر است از اين سرويس براي ستون آشپزخانه استفاده كنيد. همچنين بايد بدانيد كه علاوه بر اين نوع گچ، مي توانيد نمونه هايي از گچ سقف را نيز مشاهده كنيد و از اين سرويس براي زيباسازي سقف اتاق نشيمن و آشپزخانه خود استفاده كنيد.

ستون گچي گرد
گچ بري ستون گرد كه عمدتاً در لابي هتل ها و ويلاها استفاده مي شود ساده و رنگارنگ به نظر مي رسد و گچ بري سر ستون را مي توان به صورت شيار يا زير گچ بري تزئين كرد. گل و بوته.همچنين از ستون گرد مي توان در اتاق هاي مجلل سالن عروس استفاده كرد.و او داماد است.

پوشش ستون تخت
از گچ بري ستون تخت در منازل مسكوني در راهروها و آينه هاي كنار ديوار استفاده مي شود. گچ كاري ستون تخت مربع در انواع سالن ها استفاده مي شود. اين سرويس براي تزيين و پوشش ستون هاي فلزي يا لوله هاي فاضلاب كه خانه ما را بد جلوه مي دهد استفاده مي شود.

گچ بري ستون نيم گرد
از ستون نيم دايره اي مي توان در اطراف آينه، گوشه ديوارها، زير لبه طاق هاي آشپزخانه اپن، راهروها براي زيبايي منزل استفاده كرد.

گچ بري ستون چند ضلعي
گچ بري اين نوع ستون ها به صورت چهار ضلعي، شش ضلعي، هشت ضلعي انجام مي شود. ستون هاي چند ضلعي به دليل تنوع در طرح ها نسبت به گچ بري به صورت ستون هاي گرد و مسطح مدرن و زيباتر هستند.

بازيگران ستون پا كوتاه
اين نوع گچ بري در دهانه ها و كنار درب اتاق ها و همچنين سنگ قبر زيبايي چشمگيري به خانه مي بخشد.

گچ پيش ساخته ستوني
همانطور كه مي دانيم امروزه گچ كاري پيش ساخته جايگزين گچ كاري دستي شده است، يكي از مزاياي گچ كاري ستوني دستي طبيعي بودن آن و اجراي تميز و دقيق طرح است.

گچ بري سرتخت پيش ساخته و دست ساز مي باشد
گچ بري ستون به صورت گرد، مسطح يا مربع، زيبايي خاصي به خانه مي بخشد.

گچ كاري ستون پذيرايي
همانطور كه گفته شد مي توان در وسط پذيرايي و لابي خانه ها ستون هايي براي استحكام بخشيدن به خانه ها ساخت و از الگوهاي گچبري زيبا براي زيباسازي خانه خود استفاده كرد.
اين هنر پذيرايي به ايجاد منظره اي زيبا در داخل خانه كمك مي كند. پوشش ستون گيرنده به دو صورت انجام مي شود: پوشش دستي ستون و پوشش پيش ساخته. در گچ بري پيش ساخته قالب آماده است و مي توانيد طرح مورد نظر خود را قبل از نصب مشاهده كنيد. اما در گچ كاري دستي شما طرح مورد نظر را به تيم ماهر پرشين سفارش مي دهيد و طبق درخواست شما به بهترين شكل گچ كاري ستون را آماده مي كنند.

گچ بري ستون وسط پذيرايي
با ستون هاي اضافي در وسط اتاق نشيمن، آشپزخانه و فضاهاي ديگر چه بايد كرد؟ در ابتدا سعي كنيد با روش سازه اي اين ستون را حذف كنيد اما در بسياري از موارد امكان حذف ستون وجود ندارد و بايد به فكر زيباسازي آن باشيد. ستون هاي مركز پذيرايي، ستون هاي اصلي هر خانه هستند كه مهندسان براي ايمني و استحكام آن ها را قرار مي دهند و به هيچ وجه قابل جابجايي و برداشتن نيستند. ستون هاي ديگري نيز در برخي خانه ها وجود دارد كه هدفشان زيبايي و تزيين است.
همه اين ستون ها ساده و بدون طرح هستند، كاركرد خاصي ندارند و از زيبايي خانه هم مي كاهند اما مي توانيد با روكش دادن به آن ها شخصيت، هويت و جلوه خاصي ببخشيد. روكش ستون مركزي پذيرايي راه حلي ايده آل است كه مي تواند جلوه زيبايي به ستون هاي وسط پذيرايي بدهد. در نگاه اول ستوني در وسط پذيرايي مي تواند زيبايي پذيرايي را از بين ببرد، اما با طراحي زيبا و مدل گچي مي توانيد يك ستون خشن را به يك اثر هنري منظره تبديل كنيد. گچ بري ستون پذيرايي توسط بهترين تيم هنري بر روي تعداد زيادي ستون انجام شده و نماي زيبايي را براي ستون هاي ساختمان هاي مسكوني، هتل ها و رستوران ها ايجاد كرده است.

ستون گچي مربع
معمولاً در بيشتر مكان هاي نوساز و امروزه با متراژهاي بالاي 70 متر از ستون استفاده مي شود و اين ستون ها معمولاً مربع هستند. اگر اين ستون ها به سادگي در محيط باشند از زيبايي محيط مي كاهند و به همين دليل مي توان از گچ بري يا آينه كاري براي زيبايي آن ها استفاده كرد. اگر قصد گچ كاري ستون هاي مربعي را داريد مي توانيد از خدمات ما بهره مند شويد.

ستون كنار ديوار را بپوشانيد
اگر به دنبال طراحي و تزئين ستون كنار ديوار هستيد. فراموش نكنيد كه طراحي ستون بايد با ديوار هماهنگ باشد. برخي از ستون ها در كنار ديوار قرار دارند و در صورت استفاده از خدمات گچ بري اين نوع ستون ها بسيار زيبا و شكيل به نظر مي رسند. در برخي موارد اين ستون ها به سفارش مهندسان براي استحكام و در برخي موارد بنا به نظر مالك براي تغيير دكوراسيون و زيبايي قرار مي گيرند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۶:۵۴ توسط:faramarz موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :