mehregan mehregan .

mehregan

سمپاشي شرق تهران تضميني

 

شركت سمپاش در تهران خدمات خود را به شما عزيزان ارائه مي دهد. شركت ماداكتو يكي از بهترين ها با كارگران ماهر در زمينه سمپاشي حشرات و حيوانات مي باشد. يكي ديگر از ويژگي هاي مركز سمپاش داشتن مجوز است و محل هاي سمپاشي از ديگر خدماتي است كه مي تواند ارائه دهد. يكي از اهداف مهم شركت جلب رضايت مشتري است.

شركت سمپاشي شرق تهران سمپاشي منازل و ساختمان هاي شرق تهران
شما مي توانيد با اسپري كردن خانه خود اين موجودات را از بين ببريد. انجام عمليات سمپاشي يكي از مهمترين كارهايي است كه در خصوص آفات بايد انجام شود تا از افزايش تعداد اين آفات و حشرات در سطح شهر جلوگيري شود. ساكنان منازل شرق تهران نيز از اين حشرات در امان نيستند، بنابراين در صورت مواجه شدن با اين مشكلات با شركت ماداكتو دريغ نكنيد تا همكاران ما مشاوره هاي لازم را به شما ارائه دهند.

نكاتي كه بايد قبل از سمپاشي انجام دهيد:

تمام وسايل خانه را برداريد يا آنها را با پارچه بپوشانيد.
حيوانات و پرندگان را از محل اسپري خانه دور نگه داريد.
كودكان و غذا را دور نگه داريد.
نكاتي كه بايد بعد از سمپاشي انجام داد:

پس از سمپاشي، ورودي و خروجي هوا را باز نگه داريد تا بو و مواد سمي از آن خارج شود.
نكته مهم اين است كه سم خطرناك است و تا زماني كه خيس باشد و خشك نباشد باعث مسموميت مي شود.
كف ساختمان ها، ديوارها و تجهيزاتي كه در معرض پاشش قرار گرفته اند را بشوييد.
از تماس پوست با سم يا ناحيه اسپري شده خودداري كنيد.

اين مجموعه با آگاهي كامل از بيولوژي و مورفولوژي حشرات، با تشخيص تاكسونوميك حشرات با تركيب، همواره حق اولويت را براي حفظ منابع محيطي و سلامت انسان رعايت كرده و از سموم بيش از حد استفاده نمي كند. با روش هاي IPM، حشرات ناقل را تا حد امكان از محيط زندگي شما حذف مي كند. انجام دادن
ما با استفاده از جديدترين ابزارهاي تخصصي در كنار تمرين و تجربه چندين ساله خود، توانايي ارائه خدمات براي انواع آفات را داريم.

پس از كسب اطلاعات در مورد هجوم آفات در خانه شما، مي توانيم با اعزام يكي از متخصصان مطمئن و آگاه خود كه توانايي مديريت، دفع و رفع مشكلات آفات در خانه شما را دارند، مشكل را برطرف كنيم.

همه خدمه ما به خوبي آموزش ديده اند و سوابق آنها به طور كامل بررسي مي شود. تمام خدمات ما با انسانيت و با در نظر گرفتن محيط زندگي و سلامت خانواده و حيوانات خانگي انجام شده است.

روش كار ما براي مديريت و سمپاشي منازل در شرق تهران شامل:
ما خانه شما را در برابر آفاتي مانند سوسك، ملخ، موش، موريانه، ساس، مارمولك و ... مقاوم مي كنيم.
لانه زنبوري را برداريد
حشرات را با استفاده از بخار يا ژل از بين ببريد
از بين بردن جوندگان (مانند موش) با درمان هايي كه از بوي بد جلوگيري مي كند و به محدود كردن گسترش بيماري كمك مي كند
برنامه هاي كنترل و مديريت پرندگان
حيوانات وحشي ديگر را پرتاب كنيد
بازرسي از خانه هاي شما
ارائه مشاوره تخصصي براي حيوانات موذي
بحث گارانتي در سمپاشي تضميني به اين معناست كه اگر 20 روز از سمپاشي گذشت، در صورت مشاهده آفت زنده، مشتري مراتب را به شركت اطلاع داده و براي رديابي وقت تعيين كند. معتبرترين شركت اسپري در سوسك كوچك/سوسك بزرگ/سمپاشي ساس در تهران تضميني

در اين شركت سمپاشي با مشخصات استاندارد و به روز كليه موارد كنترل و سمپاشي، بازرسي و سمپاشي، مشاهده و سمپاشي تضميني، نيمه تضميني و غير تضميني براي موارد ساس، ساس، ساس گرمسيري، سوسك بزرگ، سوسك هاي كوچك، سوسك فرش، سوسك خانگي، مارمولك خانگي، عنكبوت خانگي، ساس خانگي، مورچه خانگي، بيد فرش، بيد لباس، بيد خانگي و پشمي، كك و گونه هاي كك، كنه سگ و گربه، كنه مرغ، كنه پرنده، كفتار و سمپاشي كنه كبوتر و آفات خانگي توسط كارشناس رسمي شركت انجام مي شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۷:۲۲ توسط:faramarz موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :