mehregan mehregan .

mehregan

سراميك سوپر پوليش و سراميك نانو چه نوع سراميك هايي هستند؟

سراميك سوپر پوليش و سراميك نانو لعاب از انواع سراميك هاي تخصصي هستند كه امروزه در صنعت ساختمان به ويژه پوشش هاي ساختماني شناخته شده اند.
اما سراميك هاي سوپر پوليش و سراميك هاي لعاب نانو چه نوع سراميكي هستند و چه مزايايي دارند؟
به طور كلي سراميك هايي كه داراي ويژگي هاي نانو و پوليش هستند به نام هاي نانو سراميك، سراميك پوليش و پرسلن پوليش شناخته مي شوند و در سال هاي اخير به دليل مزاياي فراواني كه دارند با استقبال بسيار خوبي مواجه شده اند. براي اطلاع از قيمت سراميك كف به سايت سوپرسرام مراجعه كنيد. 

سراميك نانو پوليش
سراميك هاي بدنه چيني پس از پخت داراي بافت فشرده و متراكم و سطحي ناهموار مي باشند. زبري براي سراميك هاي توليد شده در فضاي باز مزيت محسوب مي شود، اما براي نصب در فضاهاي داخلي، به ويژه براي فضاهاي داخلي براي مصارف مسكوني، اكثر مصرف كنندگان به دنبال نوعي پوشش سراميكي هستند كه بسيار براق و براق باشد. و جايگزين مناسبي براي پوشش سنگ طبيعي باشد. براي پاسخگويي به اين تقاضا، توليدكنندگان بايد سراميك كف سطحي شفاف و براق را در سبد محصولات خود داشته باشند.
اما همانطور كه گفته شد، سراميك چيني داراي بافتي خشن و غير شفاف است. براي اصلاح اين زبري و به دست آوردن سطحي صاف و براق، دو راه حل وجود دارد:


قيمت سراميك نانو پوليش روي لينك كليك كنيد
https://soperceram.ir/product-category/the-floor/ceramic-polish-and-supernano-polish/


استفاده از پوشش لعاب
با استفاده از پوشش لعاب براق روي سطح سراميك، سراميك به سراميك لعابدار معروف است و در اين مقاله به آن پرداخته نشده است. سراميك لعاب دار يكي از محصولات قديمي سراميك است و معمولا با قيمت كمتري در بازار به فروش مي رسد.

پرداخت و پرداخت سطح سراميك
با استفاده از اين روش، سطح محصول بر روي سراميك چيني (خام يا لعاب دار) بسيار ريز پرداخت مي شود و سراميك به شفافيت سطوحي مانند سطوح شيشه اي دست مي يابد. اين پرداخت و پرداخت توسط خطي از ماشين آلات با برس هاي مختلف و در فرآيندي جداگانه پس از توليد سراميك انجام مي شود.
اصطلاح سراميك فوق پوليش به سطح صيقلي و بسيار صيقلي مشخصه سراميك اطلاق مي شود كه خود باعث درخشندگي و براقيت زيادي در اين دسته از محصولات مي شود. اما انجام اين عمل بر روي سراميك باعث ايجاد منافذ بسيار ريز در سطح سراميك مي شود. براي حل اين مشكل به يك پوشش نانو نياز داريم.

هنگام انتخاب كاشي و سراميك در يك ساختمان، بسته به نوع ساختمان و كاربري هاي آن ساختمان، پارامترهاي زيادي را مي توان تغيير داد. و زيبايي فضا چند برابر خواهد شد البته بايد در نظر داشت كه براق بودن كف سراميك علاوه بر زيبايي و ظاهر باعث لغزش بيشتر مي شود و امكان سر خوردن روي اين نوع سراميك بسيار بيشتر است. نسبت به ساير سراميك ها، علاوه بر تمام ويژگي هاي اين محصول بسيار زيبا و موثر است، اين نوع سراميك به دليل براق بودن، هر نوع كثيفي و لكه اي را به راحتي قابل مشاهده مي كند و در مقايسه با ساير سراميك ها نياز به تميزكاري بيشتري دارد، البته براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه تميز كردن اگر انواع سراميك داريد، مي توانيد روي عكس زير كليك كنيد.
البته استفاده از انواع سراميك كف براي ساختمان، استفاده از سراميك لعاب مات ضروري است كه بسته به سبك معماري مي تواند متفاوت باشد. سراميك چيني با لعاب براق مي تواند يكي از گزينه هاي جالب باشد. كه براق بودن سطح آن فضا را بزرگتر و زيباتر نشان مي دهد.

سراميك با لعاب صيقلي
سراميك با لعاب صيقلي و نانو پوليش حدود دو سال است كه وارد بازار شده و مورد توجه معماران و همكاران بسياري قرار گرفته است.
در ابتداي كلمه پوليش بهتر است اين كلمه را تعريف كنيد. پوليش در لغت به معناي صيقل دادن، سفت كردن، سفت كردن، صيقل دادن و غيره است. با استفاده از روش پرداخت كاشي و سراميك بر روي چيني خام يا لعاب دار، سطح سراميك پرداخت مي شود. ممكن است اين پرداخت بسيار كم باشد كه اين پرداخت كم به كار شفافيت مي بخشد و در مراحل بعدي پرداخت، مرتب تر از قبل مي شود.
واژه پوليش و نانو پوليش براي سراميك ها و كاشي ها به ويژگي هاي سطح آن از جمله سطح صاف و صيقلي اشاره دارد كه سطح آن را براق و براق مي كند. پرداخت در صنعت كاشي و سراميك مي تواند مانند سمباده زدن سنگ هاي ساختماني باشد. او مي دانست كه پس از آن از رزين استفاده مي شود و دوباره سمباده مي زند تا سطح سنگ يكدست و صاف شود. پرداخت بر روي سراميك باعث ايجاد سوراخ هاي ريز روي سراميك و براي از بين بردن اين سوراخ ها بايد سطح سراميك را نانو كرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۵:۵۱ توسط:faramarz موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :