mehregan mehregan .

mehregan

خريد مانيتور دست دوم وارداتي با ارزان ترين قيمت

در اين مقاله قصد داريم نكاتي را در مورد خريد مانيتور استوك و ويژگي ها، نصب، معايب و مزايا به شما ارائه دهيم. امروزه اكثر مشاغل از بسترهاي شبكه و اينترنت براي ارائه بهتر خدمات و محصولات خود به مشتريان استفاده مي كنند. بنابراين، بسياري از كارمندان مجبور به استفاده از مانيتور هستند. مانيتورها يكي از مهم ترين و مهم ترين تجهيزات در يك تجارت و ادارات به حساب مي آيند. در حوزه هاي مختلف ديگر بهره مندي از مانيتورها ضروري است. در كارهاي طراحي و گرافيك، در بازي ها و بازي ها، در برنامه نويسي و ... بايد از مانيتورهاي بسيار مناسب با وضوح بالا استفاده كرد. همچنين لازم است صفحه نمايش مانيتورها براي حصول نتيجه مطلوب كافي و مناسب باشد.


كيس استوك اچ پي اينجا كليك كنيد.


چالش هاي خريد مانيتور

شايد بتوان با استفاده از برخي تنظيمات، رزولوشن يا كيفيت صفحه را تغيير داد، اما قطعا تغيير فونت تصوير (و ساير ويژگي هاي مهمي كه براي تصاوير مانيتور مهم است) غيرممكن خواهد بود و روند كار ما را با مشكل مواجه مي كند. بنابراين نياز به مانيتور و خريد مانيتور نو و دست دوم در دستور كار اكثر صاحبان مشاغل و افراد مختلف قرار دارد. به خصوص طراحي و ويرايش تصوير كه نيازمند استفاده از مانيتورهاي حرفه اي و پيشرفته است. اما نكته مهمي كه هنگام استفاده از مانيتورها با آن مواجه مي شويم و مي تواند براي ما مشكل ايجاد كند، خريد يك مانيتور جديد است. مانيتورهاي جديد معمولاً گران هستند. از طرف ديگر، نمي توانيد صرفاً به دليل قيمت بالا از خريد آنها صرف نظر كنيد. زيرا اين تجهيزات جزو تجهيزات مهم و ضروري مي باشد.

متأسفانه به دليل نوسانات مداوم ارز، قيمت يكساني براي مانيتورها وجود ندارد و ممكن است هر لحظه قيمت ها تغيير كند. بنابراين بهترين راه براي خريد مانيتور استفاده از مانيتورهاي دست دوم و استوك مي باشد. اما وقتي از مانيتورهاي مستعمل و استوك صحبت مي كنيم، در مورد مانيتورهاي آسيب ديده و مستعمل صحبت نمي كنيم. مانيتورهاي اصلي و كاركرده هر دو مانيتورهايي هستند كه امكانات بسيار خوبي دارند و كيفيت بالايي دارند. مانيتورهاي مستعمل تست شده اند و به راحتي مي توانيد با قيمت و هزينه كمتر از آنها استفاده كنيد. بنابراين يكي از راه هاي مقرون به صرفه براي خريد مانيتور و ساير تجهيزات شبكه، استفاده از دستگاه هاي اصلي و دست دوم است.

نكات مهم قبل از خريد مانيتور دست دوم

اما قبل از خريد مانيتور دست دوم بايد به چند نكته مهم توجه كنيد تا خريد شما به بهترين شكل ممكن انجام شود. در اين مورد بيشتر بحث خواهيم كرد. همانطور كه در بالا ذكر شد، هر كار به عملكرد خاصي در مانيتور نياز دارد. براي مثال اگر در حال طراحي و ويرايش تصاوير هستيد، وضوح بالا قطعا يكي از دغدغه هاي اصلي شما خواهد بود. بنابراين به سراغ خريد مانيتور دست دوم با وضوح بالا برويد.
اگر شغل شما برنامه نويسي است، بهتر است يك مانيتور دست دوم با صفحه نمايش بزرگتر و كارآمدتر بخريد. هنگام خريد يك مانيتور دست دوم براي كارهاي برنامه نويسي نيازي به وضوح بالاتر نداريد. اما اگر قصد خريد يك مانيتور دست دوم براي بازي و سرگرمي را داريد، هم به وضوح تصوير بالاتر و هم به صفحه نمايش بزرگتر نياز داريد. از آنجايي كه امروزه بازي هاي رايانه اي نياز به گرافيك بالايي دارند، به همين دليل استفاده و خريد مانيتور دست دوم را توصيه مي كنيم.

انواع مانيتور
به طور كلي مانيتورها در دو نوع ساخته مي شوند. مانيتورهاي قديمي CRT و به اصطلاح مانيتورهاي تخت LED يا LCD. مانيتورهاي CRT تقريبا منسوخ شده اند. اما مانيتورهاي LED يا LCD بسيار محبوب هستند و شاهد استفاده گسترده از آنها هستيم. اين مانيتورها داراي پنل هاي صاف و صاف هستند و در داخل آن از فناوري كريستال مايع استفاده شده است.
نكته ديگر اين است كه ابعاد كلي مانيتور را در نظر بگيريد و بر اساس آن خريد كنيد. قطر صفحه يا اندازه مانيتور ممكن است بر استفاده از آن تأثير بگذارد. بنابراين، بسته به لنزي كه داريد، اندازه استوك و مانيتور استفاده شده را انتخاب كنيد. به طور كلي، هنگام استفاده از مانيتور، بايد آن را به دستگاه هاي ديگر متصل كنيد. بنابراين حتما پورت هاي مانيتور اصلي و دست دوم را چك كنيد تا تمام پورت هاي لازم براي شما در مانيتور اصلي و دست دوم موجود باشد.
به طور كلي، سه رزولوشن در اكثر مانيتورها وجود دارد كه بايد در نظر بگيريد. مانيتورهايي با رزولوشن HD، HD+ و FULL HD از جمله مواردي هستند كه بسته به هدف كاري خود بايد به آنها توجه كنيد.

تست مانيتور استفاده شده

بزرگترين نگراني در هنگام خريد مانيتور دست دوم اين است كه مانيتور از نظر سلامتي آزمايش و آزمايش شده باشد. معمولاً چهار تست مهم وجود دارد كه بايد براي اطمينان از تست مانيتور دست دوم انجام دهيد، يعني تست سوختگي پيكسل، تست نقطه اي، تست نور مانيتور و تست كلي. نرم افزارهاي مختلفي وجود دارد كه به راحتي مي توانيم از آنها براي تست سلامت مانيتورهاي دست دوم و استوك استفاده كنيم.

محلول هاي تست مانيتور استفاده شده و انواع آنها را در مقاله اي جداگانه به تفصيل توضيح خواهيم داد. اما آنچه مهم است در هنگام خريد مانيتور دست دوم مشاوره لازم است. براي مشاوره مي توانيد به وب سايت ما با عنوان كلينيك لپ تاپ و كامپيوتر ايراني مراجعه كنيد و اطلاعات لازم در زمينه خريد مانيتور دست دوم را از مشاوران و كارشناسان ما دريافت كنيد. گروه ايراني نزديك به ده سال است كه در زمينه تعمير لپ تاپ و واردات مانيتور دست دوم فعاليت مي كند. ما قيمت و خريد مانيتورهاي دست دوم را از مجموعه خود بررسي و مقايسه كرده ايم. انواع مانيتورهاي LED و LCD اروپايي و آمريكايي در مجموعه ما موجود است


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۳:۵۷ توسط:faramarz موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :