mehregan mehregan .

mehregan

بررسي كيس استوك و ميني كيس استوك اچ پي

 براي اجراي برنامه ها و فرآيندهاي مهندسي و كارهاي حرفه اي يا حتي مبتدي و ساده مانند وبگردي، حسابداري و كارهاي اداري، هر فرد يا گروهي به يك سيستم كامپيوتري مناسب و كارآمد نياز دارد. . با توجه به واردات كامپيوتر و قطعات با افزايش نرخ ارز، هزينه خريد اين محصولات هر روز بيشتر مي شود، به همين دليل خريد كيس و ميني كيس اچ پي اورجينال مقرون به صرفه تر و به صرفه تر است زيرا علاوه بر اين براي كارآمد بودن، قيمت محصولات موجود در انبار تقريباً نصف قيمت محصولات مشابه آكبند است. علاوه بر اين، محصولات وارداتي كه در انبار وارد ايران مي‌شوند، محصولات سفارشي آمريكا و كشورهاي اروپايي هستند كه با استفاده از پيشرفته‌ترين فناوري‌هاي روز دنيا توليد مي‌شوند و قابل مقايسه با محصولات سفارشي آسياي شرقي نيستند. ، كه كيفيت پاييني دارند.

كيس ها و ميني كيس هاي اچ پي و كيس استوك اچ پي خريد مانيتور استوك HP از نظر ابعاد فضاي كمتري را اشغال مي كنند و برخي از مدل هاي آنها قابل حمل و بسيار سبك هستند. اما با وجود اين ابعاد، قدرتمند هستند و مي توانند پردازش هاي سنگين را با سرعت بالا انجام دهند.


خريد مانيتور استوك  اينجا كليك كنيد

يكي از مزيت هاي اين محصولات امكان افزودن قطعات و ارتقاء هايي است كه كاربر به راحتي مي تواند آن را انجام دهد.
براي مثال رم سيستم را افزايش دهيد يا در صورت نياز يك كارت گرافيك به كيس اضافه كنيد.
سخت افزار كيس هاي اچ پي به دليل داشتن فن هاي حرفه اي كم مصرف هستند به همين دليل مصرف برق اين كامپيوترها نسبت به ساير سيستم ها بسيار كمتر است.

ممكن است قطعات كامپيوتر روي اين سيستم ها نصب شود و نبايد از قطعات خاص يا تخصصي براي آنها استفاده كرد. براي مثال مي توانيد هارد يا رم معمولي سيستم خود را روي ميني كيس قرار دهيد و از آن استفاده كنيد.

به دليل وجود پنكه هاي گازي هيچ صداي آزاردهنده اي از اين كيس ها احساس نمي شود و مي توانيد ساعت ها بدون هيچ صدايي كار خود را انجام دهيد.
كيفيت ساخت قطعات كيس اچ پي وارداتي بسيار بالا بوده و ميزان خرابي اين قطعات كامپيوتري بسيار پايين است.
محفظه هاي استوك برند اچ پي در ابعاد و اندازه هاي مختلف براي پاسخگويي و مطابق با نياز كاربران مختلف طراحي و توليد مي شوند كه از جمله آنها مي توان به:

Xeroclient استوك اچ پي: اين محصولات به تنهايي قادر به پردازش اطلاعات نيستند و وابسته به سرور هستند و براي اجراي فريمور اصلي استفاده مي شوند و ابعاد بسيار كوچكي دارند.
استوك اچ پي تين كلاينت: كوچكترين محفظه هاي خانواده اچ پي تين كلاينت ها هستند كه داراي كوچكترين ابعاد اما بازده بالايي هستند. اين مدل ها قابليت حمل و جابجايي آسان و سريع را دارند و با آداپتورها سازگاري دارند.

كيس هاي استوك ميني اچ پي: اين مدل در واقع شبيه كيس هاي قديمي است با اين تفاوت كه اندازه آن ها نسبت به كيس معمولي كوچكتر است و فضاي كمتري را اشغال مي كند، اما تكنولوژي ساخت بالاتر و جديدتري دارند و مي توان از آنها به صورت ايستاده يا افقي استفاده كرد. .
سيستم‌هاي برج: كيس‌هاي تاور از نظر اندازه شبيه به سيستم‌هاي معمولي و قديمي هستند، اما به دليل پردازنده قدرتمند و عالي در مقايسه با كيس‌هاي معمولي موجود در بازار، قادر به اجراي سنگين‌ترين برنامه‌هاي دنيا با سرعت پردازش بالا هستند.

براي بسياري از افراد ممكن است اين سوال پيش بيايد كه تفاوت جليقه دست دوم و دست دوم با ميني جليقه وارداتي چيست؟ سيستم هاي دست دوم معمولاً به دليل استفاده زياد و طولاني كاربر بسيار كند هستند و احتمال خرابي آنها زياد است، در حالي كه كامپيوترهاي استوك وارداتي معمولاً در شرايط نو يا كم كار هستند و سلامت بالاي 90 درصد است زيرا در اروپا. سيستم هاي كشور و ايالات متحده با سرعت بالايي به روز مي شوند و معمولاً كمتر از يك سال كار مي كنند يا فقط چند روز پس از خريد بدون جعبه بازگردانده مي شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۰:۲۲ توسط:faramarz موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :