mehregan mehregan .

mehregan

ميني كيس استوك دل

 اگر قصد خريد ميني كيس اورجينال را داريد، حتما در بررسي هاي خود متوجه شده ايد كه برندهاي زيادي انواع ميني كيس را با سخت افزار و كيفيت هاي مختلف توليد و روانه بازار كرده اند. اما كارشناسان استوكلند به عنوان يكي از قديمي ترين فروشگاه هاي فعال در زمينه فروش محصولات استوك معتقدند برند دل يكي از قوي ترين برندها در توليد و عرضه ميني كيس است و  ميني كيس استوك DELL  كيس استوك نسل 9  مي تواند خيلي باهوش. انتخاب در آينده با ما همراه باشيد.


ميني كيس استوك DELL روي لينك كليك كنيد
https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9/dell-mini-case/


تاريخچه مختصري از شركت دل
دل به عنوان يكي از قديمي ترين و پرطرفدارترين شركت هاي فعال در زمينه فناوري، هر ساله محصولاتي با كيفيت و مقرون به صرفه از جمله كيس، لپ تاپ، چاپگر، ميني كيس و ... را وارد بازار مي كند.

اين شركت در سال 1984 توسط مايكل دل با نام اوليه PC's Limited افتتاح شد. مايكل دل دانشجوي دانشگاه تگزاس بود، اما علاقه او به صنعت فناوري باعث شد كه دانشگاه را رها كند و به توليد كامپيوترهاي شخصي بپردازد.

علاوه بر كيفيت، تنوع و قيمت محصولات، دو عامل باعث شد كه شركت دل عليرغم مشكلات فراواني كه مايكل دل با آن مواجه بود، سريعتر از رقباي خود رشد كند:

اولين شركتي كه باتري هاي ليتيوم يوني با دوام طولاني توليد و عرضه كرد DELl بود.
او يكي از اولين فعالان صنعت فناوري بود كه فروش آنلاين را زود شروع كرد و در نتيجه رضايت مشتري و البته دو برابر شدن محبوبيتش را به همراه داشت.
كيس ميني Dell Stock بخريم يا نه؟
اكنون كه اطلاعات بيشتري در مورد Dell داريم و به اعتبار اين شركت در اين زمينه اعتماد كرده ايم، بهتر است به بحث اصلي خود برگرديم و به موارد كوچك اين شركت نگاهي بيندازيم و ببينيم آيا خريد اين محصول براي ما مناسب است يا خير. ?

براي پاسخ به اين سوال بايد به نكات زير توجه كنيم:

بررسي مشخصات سخت افزاري محفظه ميني Dell
مطمئناً انتخاب سخت افزار مهم ترين قسمت خريد كامپيوتر است. اين تصميم به عوامل زيادي بستگي دارد كه مهمترين آنها تقاضا و انتظارات شما از سيستم و ديگري بودجه شماست. به طور كلي براي خريد هر نوع كامپيوتر از جمله ميني كيس به نكات زير توجه كنيد:

پردازنده
رم
سخت
مادربرد
كارت گرافيك
همانطور كه گفته شد، قدرت اين موارد به استفاده شما بستگي دارد. به عنوان مثال، يك ويرايشگر به سيستم بهتري نسبت به يك دانش آموز نياز دارد و بايد پردازنده قدرتمندتري را انتخاب كند كه طبيعتا قيمت بالاتري دارد. اهميت تعيين و انتخاب سخت افزار مناسب در هنگام خريد ميني كيس اهميت بيشتري دارد، زيرا ارتقا و تعويض در ميني كيس گاهي اوقات با محدوديت هايي مواجه مي شود.

قيمت كيس ميني دل
طبيعتاً قيمت يكي از مهمترين فاكتورها هنگام بررسي و خريد يك محصول است. يكي از ويژگي هاي اصلي شركت دل توليد محصولات خود براي هر سليقه و بودجه اي است كه Mini Case نيز از اين قاعده مستثني نيست. به طور كلي محفظه هاي ميني دل موجود در فروشگاه استوكلند حدود ۷ ميليون تا ۲۰ ميليون قيمت دارند كه با قابليت سفارشي سازي سخت افزار توسط مشتري قابل تغيير است.

مزايا و معايب كيف كوچك
بدون در نظر گرفتن برند، ميني كيس داراي مزايا و معايبي است كه در صفحه كامل ميني كيس آن ها را بررسي كرده ايم، اما اگر بخواهيم به اختصار بيان كنيم بايد گفت كه ميني كيس به دليل سايز كوچكتر كوچكتر است. و فضاي كمتر بيشتر مناسب محيط هاي اداري، تجاري و مدرسه اي است و با سخت افزار تقريباً يكسان قيمت كمتري نسبت به كيس دارد. اما مشكل آن محدوديت تعويض قطعات به خصوص كارت گرافيك است و به همين دليل به دليل حفظ حجم اين محصول معمولا از نصب فن در ميني كيس خودداري مي كنند كه باعث گرم شدن آن مي شود.

آيا ميني كيس براي بازي مناسب است؟
با توجه به مزايا و معايب بررسي شده نمي توان به اين سوال پاسخ قطعي داد اما در كل در صورت انتخاب سخت افزار مناسب اين محصول حداقل مي تواند براي شروع فعاليت در عرصه بازي مناسب باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۹:۲۰ توسط:faramarz موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :