mehregan mehregan .

mehregan

خدمات زيبايي دندان ها شامل چه مواردي است؟

مهمترين عامل در جذابيت چهره شما «لبخند» شماست. دندان هاي سفيد و مرتب اعتماد به نفس افراد را بهبود مي بخشد و آنها را در برقراري روابط شخصي و اجتماعي كارآمدتر مي كند.
درمان هاي زيبايي سفيد كننده (سفيد كردن دندان) در مطب و منزل عوارض تغيير رنگ دندان را بدون هيچ آسيبي از بين مي برد.
"طراحي لبخند" با استفاده از انواع لمينت هاي كامپوزيت و سراميكي رنگ، شكل و بي نظمي دندان ها را اصلاح مي كند و زيبايي ايجاد مي كند. بهترين برندهاي مواد در خدمت زيبايي شما هستند.


اگر خانم هستيد و ترجيح مي دهيد دندانپزشكتان در رشت و بهترين دكتر دندانپزشك زيبايي در رشت  باشد مي توانيد دكتر ياسمن صادقي لمينت دندان در رشت  را كه از اعضاي هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي گيلان هستند و داراي اقلام خارجي و داخلي زيادي براي درمان و زيبايي دندان هاي شما هستند را انتخاب كنيد.


بهترين دكتر كامپوزيت در رشت روي لينك كليك كنيد

https://drshamsdentist.com/%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/


خدمات زيبايي دندان چيست؟
مشتريان اغلب از ما مي پرسند كه بهترين روش زيبايي دندان چيست. پاسخ اين سوال به مشكلي كه با دندان هاي خود داريد بستگي دارد.

سفيد كردن دندان ها: اگر دندان هاي شما صاف و تميز است، طول دندان هايتان را دوست داريد و تنها مشكل شما زرد بودن دندان هاست. سفيد كردن دندان را انتخاب كنيد. اين روش ساده ترين و ارزان ترين و بالاتر از همه بي ضررترين روش براي زيبايي دندان است. مي توانيد دندان هاي خود را در مطب يا خانه سفيد كنيد.

2. كامپوزيت دندان: با كمك كامپوزيت دندان انقلابي در زيبايي ايجاد شده است. براي افرادي كه تا حدودي دندان هاي نامرتب دارند، كامپوزيت دندان انتخاب ايده آلي است. با كامپوزيت دندان مي توان دندان ها را يكنواخت و صاف كرد، رنگ آنها را روشن تر و زيباتر كرد! اين روش مقرون به صرفه تر است. براي دانستن مزايا و معايب آن و آشنايي بيشتر با مراقبت از آن، حتما مقاله كامپوزيت هاي دنداني را مطالعه كنيد.

3. لمينت دندان: زيباترين و براق ترين دندان ها را مي توان با استفاده از لمينت هاي سراميكي دندان ايجاد كرد. اين روش درماني كمي گرانتر از ساير روش هاي درماني است، اما تمام زيبايي كامپوزيت دندان را مي توان با كيفيتي بالاتر از لمينت هاي دنداني به دست آورد. لمينت هاي دندان نسبت به ساير روش هاي درماني دوام بيشتري دارند و با گذشت زمان رنگ آنها ثابت و زيبا مي ماند. اين ويديوي يوتيوب را تماشا كنيد تا در مورد مراحل لايه بندي دندان بيشتر بدانيد.

4. روكش دندان: روكش دندان به كلاه يا روكشي گفته مي شود كه روي دندان قرار مي گيرد. اگر دندان برنجي داريد (دندان‌هاي كوچك با فاصله)، يا اگر قبلاً درمان عصب‌كشي دندان انجام داده‌ايد، روكش به خوبي آن را ترميم مي‌كند تا رنگ و شكل آن شبيه دندان‌هاي سالم باشد. علاوه بر اين، استحكام دندان ها افزايش مي يابد. اگر مي خواهيد در مورد روكش دندان بيشتر بدانيد، در اينجا نكات طلايي وجود دارد.


5. Snap On Smile: اين يكي ديگر از معجزات زيبايي در عرض چند دقيقه است. كاري آسان، سريع و كم هزينه كه زيبايي شما را در چند دقيقه باز مي گرداند. بشقاب حاوي دندان هاي زيبا، تميز و يكدست كه براي شما ساخته شده و آن را در دهان خود مي گذاريد. به راحتي مي توانيد با او غذا بخوريد و صحبت كنيد. اين بشقاب متحرك است و مي توانيد براي شركت در مهماني ها يا جلسات مهم آن را در دهان بگذاريد و بعدا بيرون بياوريد. اگر به دنبال توضيح كامل اين فناوري جديد هستيد، ما آن را در اينجا نوشته ايم.


6. ارتودنسي: برخي افراد به هيچ وجه نبايد درمان هاي زيبايي دندان انجام دهند. در واقع در بسياري از ناهنجاري هاي دنداني با لمينت دندان يا كامپوزيت دندان نمي توان به زيبايي مطلوب دست يافت و بيمار پس از صرف هزينه هاي بالاي درمان باز هم از نتيجه درمان راضي نخواهد بود. در واقع بايد بدانيم: «افرادي كه قصد درمان ندارند چه كساني هستند؟» "
اگر فك پايين شما خيلي جلو يا خيلي عقب است، درمان زيبايي دندان به تنهايي مشكل شما را حل نمي كند.
اگر دندان‌هاي شما خيلي رو به جلو و عقب هستند و به هم ريخته هستند و همپوشاني زيادي دارند، زيبايي دندان‌ها بايد با ساييدن زياد انجام شود و توصيه نمي‌شود.
اگر يك طرف صورت شما بزرگتر از طرف ديگر باشد، حل اين مشكل با كامپوزيت دندان يا لمينت دندان امكان پذير نيست.
در اين موارد، شما بايد درمان هاي ديگري مانند ارتودنسي دندان يا جراحي فك يا قرار دادن چانه را انتخاب كنيد.

7. پوسيدگي دندان: برخي افراد روي دندان هاي خود لكه دارند. در ميكروسابي، لكه ها با استفاده از اسيد ملايم و خميري كه به سطح دندان ماليده مي شود، از بين مي روند.

8. درشتي دندان: گاهي لبه هاي دندان ناهموار و ناهموار است و ارتفاع دندان ها متفاوت است. يا گوشه هاي تيز در دندان وجود دارد كه آن را زبر و زشت مي كند. در اين شرايط با فرم دادن به لبه‌هاي دندان در عرض چند دقيقه مي‌توانيم دندان‌ها را صاف‌تر و زيباتر نشان دهيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۰:۵۴ توسط:faramarz موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :