mehregan mehregan .

mehregan

مقايسه سرفيس پرو 8 و 7

مايكروسافت علاوه بر سرفيس ديو و سرفيس بوك 4، نسل جديد سرفيس پرو 7 را نيز در رويداد امروز معرفي و به نمايش گذاشت. اكنون سرفيس پرو 8 كاستي هاي نسل قبل را برطرف كرده و كاربران را به خريد تشويق مي كند.

ما بايد سرفيس بوك هاي مايكروسافت را به عنوان لپ تاپ هايي در نظر بگيريم كه به دنياي تبلت ها مي روند، اما در عوض بايد سرفيس پرو را تبلتي بدانيم كه سعي مي كند به لپ تاپ ها نزديك شود. هدف كلي مايكروسافت توليد محصولي است كه بتواند هر دو نوع دستگاه را پوشش دهد و به اين هدف نزديكتر شده است. در اين مقاله به طور خلاصه به سرفيس پرو 8 مي پردازيم و با هم به بررسي مشخصات اين محصول مي پردازيم. علاوه بر اين، مقايسه كوچكي بين سرفيس پرو 7 و سرفيس پرو 8 خواهيم داشت. براي اطلاع از قيمت سرفيس پرو 9 به فروشگاه اينترنتي پارسان مي مراجعه كنيد.

طراحي و كيفيت ساخت سرفيس پرو 8
زماني كه سرفيس پرو 7 معرفي شد، آنقدر شبيه به نسل قبل بود كه تشخيص آنها از هم غيرممكن بود و مايكروسافت حتي طراحي آن را تغيير نداده بود.
سرفيس پرو 8 تغييراتي را به خود ديده است و اكنون با نگاهي به اين دستگاه متوجه تفاوت آن با سرفيس پرو 7 خواهيد شد. اولين بهبود در ناحيه اطراف صفحه نمايش اتفاق افتاد و به جلوي اين لپ تاپ حس جديدي داد و بيشتر شبيه محصولات موجود در سال 2021 بود.
وزن سرفيس 7 پرو 775 يا 790 گرم (بسته به نسخه) و ابعاد آن 292×201×8.5 ميلي‌متر بود. يعني با يكي از سبك ترين و در عين حال كوچك ترين لپ تاپ هاي دنيا مواجه بوديم.
وزن سرفيس 8 پرو به 889 رسيده است و ابعاد آن 287 در 208 ميلي متر در 9.3 ميلي متر است. واقعاً جالب است كه وزن اين لپ تاپ تقريباً به اندازه يك تبلت است، اما تمام ويژگي هاي يك لپ تاپ را در اختيار شما قرار مي دهد.

قيمت سرفيس پرو 8
اگر امروز قصد خريد سرفيس پرو 7 را داريد، مايكروسافت قيمت پايه اين لپ تاپ را 650 دلار و قيمت نسخه نهايي را 2100 دلار اعلام كرد. جالب است بدانيد كه نسخه پايه در زمان عرضه 750 دلار قيمت داشت و اكنون با 100 دلار تخفيف به 650 دلار مي رسد.

قيمت سرفيس پرو 8 1099 دلار است. به طور كلي سرفيس پرو مانند ديگر سرفيس هاي مايكروسافت قيمت بالايي نسبت به ويژگي هاي خود دارد.

صفحه نمايش سرفيس پرو 8
مايكروسافت نمايشگري باكيفيت را براي سرفيس پرو 7 در نظر گرفته بود، اما امروزه در دنياي فناوري، كاربران ديگر از داشتن صفحه نمايش باكيفيت راضي نيستند و به دنبال ويژگي هاي بيشتري مانند نرخ تازه سازي نرخ و روشنايي بالا هستند.
سرفيس 7 پرو داراي صفحه نمايش 12.3 اينچي با وضوح 2736x1824 و تراكم پيكسلي 267 بود كه كيفيت اين صفحه نمايش بسيار خوب بود اما در نسل جديد مايكروسافت صفحه نمايش لپ تاپ خود را بهبود بخشيده است.
Surface 8 Pro اكنون داراي صفحه نمايش 13 اينچي با وضوح بالاتر و در نتيجه تراكم پيكسلي بالاتر است و خوشبختانه از نرخ رفرش 120 هرتز نيز پشتيباني مي كند. نرخ؛ چرا كه بالاخره اپل و مايكروسافت از اين قابليت در محصولات جديد خود استفاده كردند.
اين نمايشگر هم اكنون از فناوري هاي Dolby Vision و تنظيم خودكار رنگ صفحه پشتيباني مي كند تا بهترين كيفيت و دقت رنگ را به شما نشان دهد. نرخ نوسازي 120 هرتزي سرفيس پرو 8 تطبيقي ​​است و به دستگاه اجازه مي دهد در شارژ صرفه جويي كند.
نسل دوم قلم معرفي شده است كه دقت و سرعت بيشتري دارد و حس نزديك تري به نوشتن روي كاغذ به شما مي دهد، به علاوه نرخ نوسازي صفحه نمايش 120 هرتز، حس خوشايندي را هنگام نوشتن به شما مي دهد.
با توجه به موارد فوق، صفحه نمايش سرفيس پرو جديد بسيار نرمتر شده و سريعتر احساس مي شود. علاوه بر اين، صفحه نمايش حاشيه هاي كمتري دارد تا شما را با خوشحالي به اين لپ تاپ كوچك نگاه كنيد. علاوه بر اين، روشنايي اين پنل 12 درصد افزايش يافته است تا بتوانيد در محيط هاي باز صفحه نمايش را بهتر ببينيد.
اين نمايشگر مانند نسل قبلي همچنان نسبت صفحه نمايش 3:2 دارد و از 10 لمس همزمان پشتيباني مي كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۷:۵۴ توسط:faramarz موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :