mehregan mehregan .

mehregan

ويژگي هاي بهترين وكيل قرارداد

اگر هم از آن دسته افراد فكر مي كنيد براي تنظيم قرارداد نيازي به وكيل شما بهتر است متن را با دقت بيشتر مطالعه كنيد. وكيل تنظيم قرارداد، وكيل پايه يك دادگستري است. او در همه حوزه هاي حقوق از نظر دانش و تخصص تكميل است. بالاترين سطح تخصص در زمينه تنظيم مدل هاي مختلف قرارداد است. به زباني ساده تر وكيل متخصص قرارداد به شما كمك مي كند تا بتوانيد در هر زمينه اي يك قرارداد كاملاً استاندارد، اصولي و قانوني در مقابل منعقد كنيد. وكيل قرارداد به همه قوانيني كه بايد در قرارداد قيد شود اطلاعات كامل دارد. او مي تواند يك قرارداد را از نظر حقوقي به درستي منعقد كند. از سوي ديگر او مي تواند بهترين راه حل را براي قراردادهاي پيچيده ارائه دهد تا كمترين ضرر متوجه افراد شود. مشاوره حقوقي تلفني كه از سوي وكيل تنظيم قرارداد ارائه مي شود كمك مي كند تا در آينده گرفتار مشكلات قراردادي نشويد.

ويژگي هاي بهترين ÙˆÙƒÙŠÙ„ قرارداد در تهران
از آنجايي كه وكيلان زيادي در زمينه انعقاد قرارداد فعاليت مي كنند چه خوب است ويژگي هاي بهترين وكيل در اين زمينه را شناسايي كنيم.

علم و تخصص وكيل قرارداد: اولين و مهمترين ويژگي يك وكيل كه در زمينه قرارداد فعاليت مي كند داشتن آگاهي و تخصص كافي است. او به همه قوانين مندرج در بايد تسلط كافي داشته باشد. همينطور شرط ارجاع به داوري، حق ف و همينطور بيان چگونگي جبران نيز بايد از آن كاملاً بررسي شود و شرايط سنجيده شود.

وكيل ثبت شركت در تهران روي لينك كليك كنيد

https://moeidlawgroup.com/article-detail/23/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C


تسلط وكيل به حداقل دو زبان رسمي: يكي از مواردي كه معمولاً در انتخاب وكيل قرارداد به آن دقت نمي شود تسلط وكيل به زبان فارسي است. انتظار مي رود كه وكيل به زبان انگليسي نيز صحبت كند. زبان انگليسي در بسياري از قراردادهاي تجاري يك زبان پايه مي شود و اصول اجرايي مخصوص به خود را دارد.
بررسي دقيق هزينه ها: وقتي وكيل قرارداد را انتخاب مي كنيد يكي از اين موارد است كه از احتمال وقوع احتمالي جلوگيري شود. در واقع وكيل بايد نتيجه هاي احتمالي از اشتباهاتي كه ممكن است رخ دهد را به حداقل مي رساند. بنابراين او تسلط كافي و كامل بايد داشته باشد و ديد وسيعي در اين زمينه ايجاد شود.
تسلط به بحث داوري: گاهي در تنظيم يك قرارداد مشكلي ايجاد مي شود و يا درگيري رخ مي دهد. وكيل تنظيم قرارداد مي بايست بالا در زمينه داوري داشته باشد و همينطور شرايط ارجاع آن را به خوبي بلد باشد. به اين ترتيب در مواردي كه در مسير مشكلي ايجاد مي شود در صورت بروز اختلاف نيازي به حضور در دادگاه وجود دارد و مي تواند مشكل را به واسطه داوري حل و فصل كند.
انواع قراردادها در دعاوي قرارداد
ها در قانون مدني انواع دارند معامله مي كنند. هر يك از قراردادها بر اساس شرايط و موقعيتي كه داراي ارزش گذاري مي شوند.

عقد معوض يكي از افراد قراردادها مي شود. عقد معوض به عقدي گفته مي شود كه مي تواند ماهيت خود را از دو بخش مهم لازم باشد. در اين عقد هر يك از طرفين در برابري كه پرداخت مي‌كنند Ùˆ يا پولي مي‌گيرند كه بردار مي‌شوند مال يا ديگر را براي خود در نظر مي گيرند.

عقد غير معوض نيز وجود دارد. در عقد غير معوض يك يا چند نفر در برابر يك يا چند نفر متعهد به كاري مي شوند و يا مالي را به شكل رايگان به غير موضوعي ديگر ارائه مي دهند. در اين قراردادي به اجراي مال يا سرمايه براي ديگران نخواهند بود. عقد مجاني نيز وجود دارد. در عقد مجاني يك يا چند نفر در برابر يك يا چند نفر ديگر به كاري متعهد مي شوند. به اين ترتيب نيز مالي رايگان به غير تمليك ارائه مي شود. در اين راستا براي فرد يا فردي التزام ايجاد مي شود.

انواع دعاوي قرارداد نيز وجود دارد كه مي بايست به شكل اصولي سنجيده شود. اولين موضوع به الزام به ايفاي مربوط است. يكي از مهمترين و پرتعدادترين دعاوي ها در حوزه قرارداد مي شود. هري نيز شامل مجموعه اي از قراردادات براي طرفين قرارداد است. الزام به تحويل مبيع از موارد ديگر است كه توسط وكيل قرارداد سنجيده مي شود. در قراردادهاي خريد و فروش ملك و يا مبايعه نامه خودرو نياز به فروشنده است كه پس از دريافت ثمن از تحويل مبيع خودداري كند. اين موضوع در مورد خودرو بسيار مهم است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۴:۲۸ توسط:faramarz موضوع:

مشاوره حقوقي چك هاي صيادي

وكيل Ú†Ùƒ صيادي در تهران Ø¨Ø§ معرفي نسل جديد Ú†Ùƒ ها به نام Ú†Ùƒ هاي صيادي، تحولات زيادي در قانون Ú†Ùƒ صورت گرفته است. طبيعي است كه در كنار اين روند شاهد قوانين Ùˆ مقررات جديد در اين حوزه باشيم. متأسفانه در قوانين قبلي Ú†Ùƒ خلأهايي وجود داشت كه به مرور زمان چالش ها Ùˆ مسائل حقوقي را آشكار كرد. از اين رو قانونگذار ايران تصميم به اتخاذ قوانين مؤثرتري براي كاهش مشكلات حقوقي گذشته Ùˆ افزايش حاكميت قانون در اين حوزه گرفته است.

وكيل سرقت در تهران روي لينك كليك كنيد
https://moeidlawgroup.com/article-detail/32/%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AA


اما تحولاتي كه در حوزه قوانين رخ مي دهد، روند بسياري از پرونده هاي حقوقي را تحت تأثير قرار مي دهد و منجر به تخصصي شدن موضوع مي شود. ويرايش قوانين تأييد نيز از اين قاعده مستثني نبود. وضع قوانين جديد به منزله منسوخ شدن قوانين و رويه هاي قبلي است. بر همين اساس حضور وكيل متخصص كه در تمامي جوانب پرونده شما تخصص داشته باشد. مي تواند در گرفتن نتيجه مثبت بسيار موثر باشد. يك وكيل چك يك ماهيگير است كه كاملاً از قوانين موجود در اين زمينه آگاه است. او با سال ها تجربه و تخصص مي تواند پرونده را به بهترين شكل ممكن پيش ببرد.
آشنايي با چك ماهيگير
با معرفي چك صياد، صدور، ظهرنويسي و درخواست دسته چك با تغييرات زيادي همراه بوده است. مهمترين ويژگي چك ماهيگير درج يك شناسه 16 رقمي منحصر به فرد در هر برگ چك است. اين سند هويت به شما اين امكان را مي دهد كه چك ماهيگيري خود را ثبت كرده و آن را به رسميت بشناسيد.

در گذشته به دليل ساختار نظام چك، اختلافات حقوقي زيادي را در اين زمينه تجربه كرده ايم. مقامات دادگاه مملو از پرونده هايي بودند كه بيشتر آنها مربوط به چك هاي بد و مسائل مربوط به چك بود. بنابراين نسل جديد چك ها به گونه اي طراحي شده اند كه از بار مسائل حقوقي چك تا حد زيادي كاسته و رنگ قانوني به آن ببخشد.
نمونه هايي از تغييرات در قوانين چك
تمامي دسته چك هاي جديد بابيستي در سامانه صياد راه اندازي شده و بر اساس اعتبارسنجي متقاضي، سقف اعتبار مشخصي براي آنها در نظر گرفته شده است.
مبالغ در نظر گرفته شده براي چك. نبايد از مجموع چك هاي پرداخت نشده و همچنين سقف اعتبار متقاضي بيشتر باشد. (اين به عنوان يك مانع قانوني در برابر صدور چك NSF عمل مي كند.)
در صورتي كه متقاضي دسته چك در فرآيند اعتبار سنجي چيزي خلاف دستور و نادرست نشان دهد. او به جزاي نقدي درجه پنج محكوم شد. و به مدت سه سال از دريافت دسته چك منع مي شود.
چك ماهيگيري داراي مدت اعتبار خاصي است. و اين مدت اعتبار روي چك درج مي شود، حداكثر مدتي كه مدت اعتبار چك صيادي در نظر گرفته مي شود از تاريخ صدور دسته چك سه سال مي باشد.
در صورت مفقود شدن يا برداشت وجه چك، به درخواست دارنده چك، كليه حساب هاي صادركننده چك تا سقف مبلغ چك يا كسري آن مسدود مي شود.
نحوه صدور حكم چك صيادي
مهم ترين موضوعي كه در رابطه با چك هاي نسل آينده مي توان به آن اشاره كرد اين است كه دارنده چك مي تواند براي بازپس گيري چك برگشتي خود تقاضاي اجرايي داشته باشد. يعني نيازي به شكايت نيست. اين اجرا فقط عليه صادركننده يا صاحب حساب يا مشتركاً صادر مي شود.

تقاضاي صدور عنوان لازم الاجرا از دادگاه حقوقي به اين صورت است كه دارنده چك با توقيف دادگاه درخواست مي كند. كه براي نقد وجه چك بدون نياز به اقامه دعوا و اقامه دعوي و بدون صدور حكم اجرائيه شده و بدين ترتيب مبلغ چك قابل نقد است.
ضمناً امكان درخواست ميزان حق الوكاله نيز وجود دارد.
لازم به ذكر است اين اجرا به شرط عدم ذكر عبارت مشروط و ضمانت در متن چك صادر مي شود. همچنين دليل استرداد چك نبايد عدم پرداخت باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۴:۳۵ توسط:faramarz موضوع:

بهترين وكيل سرقت


بهترين وكيل براي دفاع از پرونده هاي سرقت (وكيل سرقت در تهران) وكيلي است كه علاوه بر داشتن دانش و آموزش تخصصي در زمينه پرونده هاي كيفري، داراي تجربه كافي در امور كيفري و رسيدگي هاي حقوقي در دادسرا و مراحل تحقيقات مقدماتي باشد. همچنين داراي قانون مجازات اسلامي، قوانين مربوط به سرقت يا مبارزه با مواد مخدر، قوانين مربوط به قتل و انتقام، قانون قاچاق كالا و ارز و ساير قوانين مربوط به تعقيب كيفري است.

سرقت اصطلاحي در حقوق كيفري است و به طور خلاصه به سرقت اموال و اشياي منقول ديگران بدون رضايت مالك و خلاف حق او اطلاق مي شود. به عبارت ديگر از دزدي ساده و دزدي معمولي صحبت مي كنيم. كلاهبرداري و اختفاء آدم ربايي محسوب مي شود و مفهوم رايج سرقت مستلزم هر دوي اين موارد است.

وكيل چك سرقتي در تهران رو لينك كليك كنيد

https://moeidlawgroup.com/article-detail/72/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%DA%86%DA%A9-%D8%B3%D8%B1%D9%82%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86


مربوط به پرواز
پرواز سازگار با يكي از كيفيت هاي تشديد قانوني و انحصاري. مانند سرقت مسلحانه يا گروهي يا سرقت شبانه يا شكستن حرز يا تهديد و آزار و اذيت در حين سرقت.
طبق ماده 268 قانون مجازات اسلامي، سرقت در صورتي مستوجب تمام شرايط زير است:
- ج: شيء مسروقه بايد داراي ارزش قانوني باشد.
-ب: كالاي مسروقه در حرز است.
-پ: دزد حرز را از بين مي برد.
-T: دزد مالكيت حرز را سلب مي كند.
-س: هتك حرز و دزدي بايد مخفي باشد.
ج: ارزش مال دزديده شده در زمان اخراج از حرز معادل چهار و نيم نخود طلا باشد.
ح: اموال مسروقه دولتي يا اموال عمومي وقف عام يا وقف عام نيست.
-خ: دزدي در قحطي صورت نگيرد.
د: صاحب مال بايد از سارق به مرجع قضايي شكايت كند.
ز: صاحب مال قبل از اثبات سرقت، سارق را نبخشد.
-ر: مال مسروقه قبل از اثبات سرقت نبايد در اختيار مالك باشد.
-ز: مال مسروقه قبل از اثبات جرم نبايد به ملك سارق تبديل شود.
-ز: كالاهاي مسروقه نبايد دزديده يا دزديده شوند.
طبق ماده ۲۸۷ قانون مجازات اسلامي حد سرقت به شرح زير است

محدوديت پرواز
ج: اولاً قطع كردن چهار انگشت دست راست سارق از اختيارات اوست تا انگشت شست و كف دست باقي بماند.
-ب: در حالت دوم، پاي چپ سارق را از ته رج برش مي دهند، به طوري كه نيم قدم و قسمتي از محل مسح باقي مي ماند.
-پ: در مرتبه سوم حبس ابد است.
-ت: در مرتبه چهارم اعدام است هر چند سرقت در زندان باشد.
تبصره 1: در صورتي كه سارق فاقد خانواده باشد مشمول يكي از مجازات هاي سرقت مي شود.
تبصره 2: در خصوص بند «Ù¾» اين ماده Ùˆ ساير حبس هايي كه در عنوان تعزير لحاظ نمي شود، در صورتي كه مرتكب در اجراي مجازات توبه كند Ùˆ مديريت صلاح بداند كه وي را آزاد كند، از زندان آزاد مي شود. زندان با لطف او علاوه بر اين، مديريت مي تواند مجازات خود را به مجازات ديگري تغيير دهد.

بندگي كيفري
ماده ۶۵۱ قانون مجازات اسلامي:
چنانچه سرقت اجتماعي حد مجاز نباشد و داراي پنج شرط ذيل باشد، مرتكب به حبس از پنج تا بيست سال و تا 74 ضربه شلاق محكوم خواهد شد.
1- سرقت شبانه صورت گرفته است.
2- سارقان دو يا چند نفر باشند.
3- يك يا چند نفر از آنها سلاح آشكار يا پنهان حمل مي كردند.
تبصره - (الحاقي 22/08/1396) منظور از سلاح مذكور در اين بند مواد زير است:
1- انواع سلاح گرم مانند تفنگ و نارنجك
2- انواع سلاح هاي تيغه دار مانند قمه، شمشير، چاقو، چاقو و پنجه بوكس.
3- انواع سلاح هاي جنگ سرد اعم از چاقوهاي سنگر معمولي در نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران يا مشابه و سرنيزه هاي قابل نصب بر روي تفنگ.
4- انواع سلاح هاي شكاري اعم از تفنگ هاي شكاري، تفنگ هاي بيهوش كننده حيوانات و تفنگ هاي شكار آبزيان.
4- (5-) از ديوار بالا رفت يا حرز را شكست يا از كليد دروغين استفاده كرد يا عنوان يا لباس كارمند دولت را به خود گرفت يا خود را مأمور دولت بر خلاف حق دانست يا در محلي كه در آن زندگي مي كرد. يا آماده زندگي كردن يا عملكرد آن به سرقت رفته است.
5- (6-) در حال دزدي كسي را اذيت كردند يا آزار دادند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۸:۳۱ توسط:faramarz موضوع:

وكيل متخصص چك

چك به عنوان وسيله پرداخت، سندي است كه بيشتر در معاملات مورد استفاده قرار مي گيرد. استفاده نادرست از اين سند باعث شد قانونگذار قانون مستقلي در اين باره وضع كند.
چك در مواردي جرم محسوب مي شود و براي نامشروع بودن آن احكام كيفري در نظر گرفته شده است. در اين موارد امكان تعقيب كيفري ندارد. .
چكي كه از نظر قانونگذار سند معتبر محسوب مي شود با اجراي ثبت با رعايت قوانين مقرر در اين خصوص قابل وصول است.

نكات مهم در معرفي ÙˆÙƒÙŠÙ„ Ú†Ùƒ سرقتي در تهران
اين سند گرانبها ممكن است مفقود يا دزديده شود، دارنده يا ذينفع يا طلبكار و مسئولين در اين مورد چه اقداماتي بايد انجام دهند؟
آيا سرقت آن مانند سرقت مال ديگر است؟
به عنوان صاحب حساب، صادركننده چك در صورت سرقت چه كاري بايد انجام دهد؟
شكايت سرقت چك نزد كدام مرجع قضايي بايد مطرح شود؟
آيا مي توان ادعاي سرقت چك هاي بانكي و چك هاي تضمين شده را داشت؟
راه هاي اثبات سرقت چك بانكي چيست؟ راه هاي اثبات سرقت چيست؟


گروه حقوقي معيد با تيم تخصصي خود متشكل از وكلاي پايه يك دادگستري با ارائه خدمات قضايي روي لينك كليك كنيد
https://moeidlawgroup.com/

اقدامات صادركننده يا ذينفع در صورت سرقت چك
در قانون اين امكان وجود دارد كه صادركننده يا ذينفع چك در صورت سرقت يا مفقود شدن چك به بانك دستور دهد وجه چك را پرداخت نكند. به صاحبش مي دهد.

ضامن عدم پرداخت چك يك هفته فرصت دارد شكايت كند و گواهي ادعاي خود را به بانك تسليم كند كه در غير اين صورت پس از مهلت يك هفته اي، بانك مبلغ چك را تسويه مي كند. در صورت عدم اثبات ادعاي اصيل، دارنده چك مي تواند از اصيل شكايت كند.
در اين صورت اصيل به مجازات صدور چك NSF (متغير با توجه به مبلغ چك) و جبران خسارات وارده محكوم مي شود.
دستور عدم پرداخت در ضمانت و چك مسافرتي
در صورتي كه چك تضميني باشد (چك تضمين شده چكي است كه توسط بانك صادر شده و پرداخت آن توسط بانك تضمين شده باشد، چك قابل اعتماد است.

ورشكستگي Ùˆ انحلال بانك بر حقوق دارنده اين نوع Ú†Ùƒ تأثيري ندارد Ùˆ در كليه شعب بانك صادركننده Ú†Ùƒ قابل وصول مي‌باشد. آنها Ú†Ùƒ رزرو شده است.
چك مسافرتي (كه توسط بانك صادر مي شود و قابل پرداخت در كليه شعب بانك و يا توسط كارگزاران بانك مي باشد) همانند چك تضميني تنها در صورت ادعاي بانك صادركننده به اشتباه، پرداخت آن قابل تعليق است.
اقدامات مفقود شده حامل چك
صاحب چك مفقود شده يا شخصي كه ادعا مي كند چك با ظهرنويسي به او تحويل داده شده است مي تواند براي اثبات تعلق چك به او شكايت كند.

در مورد مفقود شدن چك بايد به هيأت حل اختلاف مراجعه و در مورد مفقود شدن چك به دليل جرائمي از قبيل سرقت، جعل، كلاهبرداري، خيانت در امانت و ساير جرايم شكايت كيفري شود. بايد بايگاني شود. در دادسراي محل ثبت شده و گواهي شكايت بايد به بانكي ارائه شود كه دستور عدم پرداخت براي تسليم آن صادر شده است.
مقام قضايي پس از احراز اينكه چك متعلق به وي است، دستور پرداخت وجه چك را صادر مي كند.
در اين دعوي حق الوكاله و هزينه هاي حقوقي از خوانده قابل مطالبه نيست.
زيرا اثبات اين موارد در دادگاه انجام مي شود و حكم دادگاه است كه بانك را مكلف به پرداخت وجه چك به ذينفع مي كند.
چون چك مال محسوب مي شود، در صورت داشتن تمامي شرايط سرقت، سرقت آن سرقت محسوب مي شود. چك مسروقه در صورت امضا و تحرير فاكتور محسوب مي شود و ارزش دارد.
چك نانوشته ارزش مالي هم دارد و چون با تكميل شدن ارزش پيدا مي كند ملك محسوب مي شود. مانند ساير اسناد تجاري، در صورتي كه چك ناقص باشد و مفاد آن تكميل يا امضا نشده باشد، به هيچ وجه سند تجاري محسوب نمي شود و از مزاياي آن بهره مند نخواهد شد.
دارنده چك حق دريافت وجه را دارد
دعواي چك مسروقه مانند ساير مطالبات چك بلافاصله و بدون تاخير رسيدگي مي شود.
دارنده چك مانند هر وثيقه حامل ديگري حق مطالبه وجه محسوب مي شود مگر اينكه خلاف آن ثابت شود در صورتي كه مراجع ذيصلاح قضايي يا پليس از پرداخت منع كنند پرداخت به دارنده چك به عهده بدهكار است. بر مالكيت سند تأثيري نخواهد گذاشت.
مديون سند در صورت وصول سند يا حكم به بطلان سند مكلف به پرداخت آن است.
حساسيت ها و پيچيدگي هايي كه در زمينه قوانين چك وجود دارد، نيازمند يك وكيل مجرب و متخصص است كه اين موارد را پيگيري و پرونده مربوطه را تكميل كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۲:۰۱ توسط:faramarz موضوع:

وكيل خيانت در امانت متخصص

وكيل خيانت در امانت Ùˆ نحوه شكايت Ùˆ پيگيري پرونده: خيانت در امانت از جمله جرايمي است كه مستقيماً Ùˆ بدون تغيير مورد استفاده قرار مي گيرد. Ùˆ صريح Ùˆ ساده گفته مي شود.

اين جرم در قانون به موجب ماده 647 قانون مجازات اسلامي مصوب 1375 شناخته شده است و مي گويد:

هر گاه اموال منقول يا غيرمنقول (اموال منقول - اموال غيرمنقول) يا نوشته هايي مانند سفته، چك، برات Ùˆ امثال آن مانند اجاره يا امانت يا رهن يا براي وكالت يا هر كار با يا بدون اجرت المثل به هركس داده شود. Ùˆ با ايجاد مبنايي كه اشياء مذكور بدون مجوز جابه‌جا يا مورد استفاده قرار مي‌گيرد Ùˆ صاحب اين اشياء به ضرر صاحب يا متصرف آنها مصرف مي‌كند يا تلف يا مفقود مي‌شود، محكوم به خيانت در امانت خواهد بود.
آيا خيانت در امانت جرم دائمي است؟
به دليل اين مشكل، اختلاف نظرهاي زيادي در اين زمينه وجود دارد. برخي از حقوق دانان معتقدند چون مال موضوع خيانت در هر زمان در تصرف يك نفر است، اين جرم پيوسته تكرار مي شود. اما اكثر علماي حقوق معتقدند كه جرم خيانت در امانت صرفاً با فرض يا انتقال لحظه اي دارايي هاي اماني ايجاد مي شود و جرم آني بوده و ادامه ندارد.

وكيل مهريه در تهران روي لينك كليك كنيد.
https://moeidlawgroup.com/article-detail/50/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86


چه رفتارهايي خيانت در امانت محسوب مي شود؟
چهار مصداق رفتار 1. مفقود شدن يا 2. تخريب يا 3. استفاده و 4. تصرف در مال موضوع امانت در مواد قانوني مربوط قابل مشاهده است.

از منظر قانونگذار، خيانت در امانت منحصر به اين موارد است و رفتاري مانند تأخير در انتقال مال امانتي، خيانت در امانت محسوب نمي شود. زيرا جرم خيانت در امانت داراي معاني خاصي است.

مقام تعقيب
با توجه به اينكه خيانت در امانت جرم است و طبق آيين دادرسي كيفري اول كليه جرايم بايد در دادسرا رسيدگي شود. و در صورتي كه بازپرس پرونده احساس كند كه مجرم مستحق مجازات است و او را مجرم تشخيص دهد، قرار جلب براي حضور صادر مي كند. در صورت موافقت دادستان يا نماينده وي با نظر بازپرس به عنوان معاون دادستان، كيفرخواست صادر مي كند. پس از آن پرونده به دادگاه كيفري 2 منتقل و در آنجا رسيدگي مي شود. و تصميم مناسب مي گيرد. و شخص مي تواند به رأي دادگاه اعتراض كند و در مقطعي اين حق را دارد

دلايل اثبات جرم
در حقوق جزا، اصل اقناع وجداني به قاضي اين امكان را مي دهد كه از تمام ابزارهاي ممكن براي اثبات جرم استفاده كند. روشهاي اثبات جرم در امور كيفري عبارتند از: شهادت، اقرار، سوگند، دليل و امارات، تخصص و علم قاضي كه هر يك داراي شرايطي است كه در دادرسي كيفري مورد بحث قرار مي گيرد. مثلاً مواد 323 و 324 ق.م اضافه مي كنند. ك: ادله اثبات جرم محسوب مي شود. و در صورت احراز شرايط در جرائمي كه مستلزم مجازات از نظر شرعي است موضوعيت دارد. اما در جرايم مستلزم عفو مانعي وجود ندارد

علم قاضي هم بر حقوق الناس و هم حقوق الله قابل تطبيق است و برخي آن را قول معروف دانسته اند. در هر حال هر يك از دلايل ذكر شده بايد وجدان قاضي را قانع كند. به همين دليل ديوان عالي كشور در رأي شماره 1368 مورخ 23/8/1318 استناد به اسناد را صحيح مي داند. كه وجدان قاضي را قانع خواهد كرد. بنابراين در مواجهه با جرم خيانت در امانت، دادگاه مي تواند از تمام دلايلي كه در امور كيفري استناد مي شود استفاده كند. و حتي ملزم به رعايت مفاد ظاهر اسناد نيست. بلكه بايد با بررسي همه جوانب قضايا رضايت وجداني نسبت به وقوع جرم پيدا كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۲:۲۲ توسط:faramarz موضوع:

جهت انتخاب وكيل مهريه

شايد براي شما سوال پيش بيايد كه چگونه ÙˆÙƒÙŠÙ„ مهريه در تهران Ù…ÙŠ تواند به زن در وصول مهريه كمك كند؟
مهريه يكي از مهمترين حقوق مالي زن است و در واقع ضمانت مالي و حمايت او را تشكيل مي دهد. بنابراين مهريه كاملاً مورد قبول شرع و عرف است. ضمناً زوجه براي اخذ مهريه خود از حمايت هاي ويژه دولت برخوردار است.
به همين دليل است كه در بخش‌هاي مختلف قوانين، تكليفي در مورد مهريه تعيين شده است. از طريق اين قوانين است كه وكيل مهريه به شما در احقاق حقوق قانوني خود كمك مي كند.

گروه حقوقي معيد با تيم تخصصي خود متشكل از وكلاي پايه يك دادگستري با ارائه خدمات قضايي روي لينك كليك كنيد
https://moeidlawgroup.com/

مهريه چيست؟
از جمله حقوق مالي كه به موجب عقد ازدواج به زن تعلق مي گيرد، مهريه يا مهريه است. طبق ماده 1082 قانون مدني زن مالك فقط با يك نفر ازدواج كرده است. او مي تواند هر كاري كه مي خواهد در آنجا انجام دهد.
همانطور كه از اين ماده پيداست، به محض انعقاد قرارداد بين طرفين. همسر مالك مهر و موم شده است و هيچ چيز نمي تواند جلوي اين ملك را بگيرد.
از انواع رايج مهريه مي توان به جهيزيه روايي و مهريه چشمي اشاره كرد. هر كدام از آنها قوانين خاص خود را دارند. اگر چه در عمل اغلب پيش مي آيد كه زن در هنگام طلاق بخواهد اين مهريه را مطالبه كند. اما از لحظه عقد و هر زمان كه بخواهد مي تواند مهريه را مطالبه كند.
وكيل خوب وكيلي است كه...
يكي از ويژگي هاي مهم وكيل مهريه حرفه اي تسلط و درك كامل از امور حقوقي خانواده است.
وكيل را مي توان بهترين وكيل مهريه اي دانست كه در بين وكلا در زمينه خاصي شهرت دارد.

يك وكيل خوب بايد:
دانش كافي از علم حقوق خانواده و فنون و روش هاي دفاع از موكل خوب را داشته باشد.
وكيل خانواده بايد بتواند و با صلاحيت از حقوق موكل خود در دادگاه مطابق با اجراي عدالت حمايت كند.
يكي از مواردي كه بهترين وكيل مهريه يا طلاق بايد داشته باشد. داشتن مهارت علمي و فني و توانايي انجام امر موضوع وكالت يا مشاوره مي باشد.
در بعد علمي حرفه وكالت، آگاهي از مباني حقوق و مقررات مربوطه از جمله
قوانين و مقررات و تصويب نامه ها و آراء وحدت رويه.
آراء و ديدگاه فقها در اين باره.
كه با مطالعه كتب و نوشته هاي حقوقي به دست مي آيد.
مهارت هاي فني مورد نياز وكلا با مهارت هاي مورد نياز حرفه وكالت متفاوت است.
جنبه فني وكالت، كيفيت استفاده عملي از دانش حقوقي در تنظيم اسناد و قراردادها در روابط افراد است. ضمناً براي احقاق حقوق موكل درگير دعواي آنها مي شود.
انواع مهريه چيست؟
مهريه انواع مختلفي دارد كه عبارتند از:
مهرالحسنه يا مهرمحمدي همان مهريه حضرت زهرا و 500 درهم است. پيامبر اين مهريه را براي همه دختران و همسرانش در نظر گرفت. مقدار آن حدود 20 سكه است.
مهرال مسامي جهيزيه معمولي; در واقع مهريه اي است كه در عقد نكاح مورد توافق طرفين عقد يعني زن و مرد قرار مي گيرد.
مهرالمثل به معناي مهريه اي است كه زن و مرد پس از ازدواج ميزان آن را تعيين مي كنند. اين مهريه، ميزان مهريه اي است كه با توجه به شرايط جامعه و ويژگي هاي زن تعيين مي شود. اين حالت در صورتي كه مهريه معين به دلايل مختلف باطل شود، جايگزين مهريه معين براي زوجه محسوب مي شود.
اگر مردي بخواهد زن را قبل از نزديكي طلاق دهد و مهريه اي براي او تعيين نشده باشد، اين مقدار بر اساس وضعيت زن و وضعيت مالي مرد تعيين مي شود. اين مهريه در صورت طلاق در عقد دائم به زن تعلق مي گيرد.
موزّدة الباء به شرط عدم تعيين مهريه در عقد دائم و يا توافق و شرط بر عدم پرداخت مهريه است.
تفويض المهر زماني است كه زن تعيين ميزان مهريه را به مرد يا شخص ديگري واگذار مي كند; اين شخص در واقع يك وكيل است
حبس مرد به دليل عدم توانايي در پرداخت مهريه تا كي ادامه دارد؟
حبس تا تحقق يكي از سه شرط زير ادامه دارد:
زن بايد با آزادي خود موافقت كند
مرد مي تواند طلاق خود را طبق شرايط مقرر در قانون ثابت كند
زوج يا يك نفر بايد از طرف خود مهريه را بپردازند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۴۸:۱۱ توسط:faramarz موضوع:

ويژگي ميني‌كيس‌هاي استوك نسل ۷

رم، حافظه ذخيره سازي و كارت گرافيك استوك نسل 7 Minicase
همانطور كه در قسمت قبل اشاره كرديم، ميني باكس هاي نسل هفتم مجهز به پردازنده هاي مناسبي هستند. انتظار مي رود تعادل بين سخت افزار به كار رفته در اين ميني كيس رعايت شده باشد. به عبارت ديگر، ما انتظار داريم كه ساير سخت افزارها مانند رم، حافظه جانبي Ùˆ كارت گرافيك در سطح پردازنده در اين كامپيوترها باشند. معمولاً 8 يا 16 گيگابايت رم نوع DDR4 در ميني كيس‌هاي استوك نسل هفتم استفاده مي‌شود. استفاده از اين رم ها اين نويد را به بسياري از كاربران حرفه اي به خصوص گيمرها مي دهد كه مي توانند با تكيه بر اين جعبه ها برنامه هاي سنگين زيادي را اجرا كنند.

حافظه ذخيره سازي مورد استفاده در ميني استوك باكس نسل هفتم معمولا از نوع HDD با ظرفيت 500 گيگابايت Ùˆ 1 ترابايت است كه البته در برخي مدل ها علاوه بر اين حافظه، يك حافظه SSD 120 گيگابايتي نيز وجود دارد. بنابراين، مي‌توان نتيجه گرفت كه اين محفظه‌هاي كوچك فضاي ذخيره‌سازي مناسبي براي اطلاعات در اختيار كاربران قرار مي‌دهند Ùˆ كاربران به اين زودي‌ها نيازي به خريد هارد اكسترنال يا SSD ندارند. كارت گرافيكي كه براي اين محصول استفاده مي شود معمولا كارت گرافيك اينتل است. با توجه به اين قسمت Ùˆ قسمت قبل مي توان نتيجه گرفت كه Ø®Ø±ÙŠØ¯ ÙƒÙŠØ³ استوك Ø§Ø±Ø²Ø´Ù…ند است Ùˆ مي تواند به راحتي بسياري از نيازهاي كاربران را پوشش دهد.


خريد كيس گيمينگ استوك Ø§ÙŠÙ†Ø¬Ø§ كليك كنيد

https://hupadrayaneh.com/product-category/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87/%DA%A9%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%DA%A9-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D9%88%D9%85/



كاربران سهام Minicase نسل هفتم
حال اين سوال پيش مي آيد كه مخاطبان اصلي استوك ميني كيس نسل 7 چه كساني هستند؟ مشخصات سخت افزاري يك سيستم كامپيوتري، كاربران اصلي آن را مشخص مي كند. از آنچه در مورد پردازنده، رم، كارت گرافيك و حافظه ذخيره سازي اين محصول گفتيم، مي توان نتيجه گرفت كه طيف وسيعي از مخاطبان مي توانند از ميني كيس استوك نسل هفتم استفاده كنند. اول از همه، كاربران عادي كه مشغول كارهايي مانند اجراي برنامه هاي سبك، وبگردي و غيره هستند. مي توانند به راحتي نيازهاي خود را با اين كامپيوتر برطرف كنند. در سطح بالاتر، كاربران نيمه حرفه اي و همچنين برنامه نويسان مي توانند از ميني باكس نسل هفتم با پردازنده هاي corei5 و corei7 براي اجراي برنامه هاي خود بهره مند شوند.

اما بازيكنان چطور؟ آيا بازيكنان به راحتي مي توانند از اين ميني كيس استفاده كنند يا خير؟ براي پاسخ به اين سوال، كمي محتاط تر عمل مي كنيم. اگرچه مشخصات سخت افزاري ذكر شده براي ميني كيس نسل هفتم پاسخگوي بسياري از گيمرها است، اما اگر گيمر حرفه اي هستيد و به صورت حرفه اي در اين زمينه فعاليت مي كنيد، بهتر است به جاي ميني كيس از كيس هاي معمولي استفاده كنيد، زيرا در ميني كيس ها به دليل عدم وجود فضاي مناسب امكان استفاده از هيچ نوع كارت گرافيكي وجود ندارد. به همين دليل اجراي برنامه هاي سنگين خاصي كه مستقيماً با نوع كارت گرافيك و سيستم خنك كننده مرتبط است با ميني باكس ها امكان پذير نخواهد بود.



مقايسه ميني باكس اصلي Gen 7 در مقابل Gen 6
بد نيست در اين قسمت ميني باكس هاي استوك نسل ششم و هفتم را با هم مقايسه كنيد. وقتي از مقايسه اين دو صحبت مي كنيم، بايد در نظر داشته باشيم كه در ميني كيس استوك نسل ششم از پردازنده مركزي اينتل نسل ششم و در ميني كيس استوك نسل هفتم از پردازنده نسل هفتم اينتل استفاده شده است. بنابراين مقايسه بين اين دو مينيكا در واقع مقايسه بين دو نسل مختلف است. پردازنده هاي اينتل

به طور كلي، پردازنده هاي نسل هفتم سريعتر و قدرتمندتر از پردازنده هاي نسل ششم اينتل هستند. در واقع، پردازنده هاي نسل هفتم، پردازنده هاي جديد نيستند، بلكه پردازنده هاي نسل ششم ارتقا يافته هستند. اما اين عمليات باعث شد تا اين پردازنده ها قدرت پردازشي بالاتري داشته باشند. بنابراين مي توان نتيجه گرفت كه مينيكاهاي نسل هفتم قدرت پردازش بالاتري نسبت به مينيكاهاي نسل ششم دارند. به همين دليل قيمت ميني كيس استوك نسل هفتم بيشتر از ميني كيس نسل ششم است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۲۳:۵۴ توسط:faramarz موضوع:

ميني‌كيس‌ استوك نسل 8

8th Gen Mini Stock Case به كيس هاي سهام اروپايي اشاره دارد كه از پردازنده هاي نسل هشتم اينتل پشتيباني مي كند. محفظه هاي سري HP EliteDesk 800 G4 از پردازنده نسل هشتم پشتيباني مي كنند. نسل هشتم پردازنده هاي اينتل نسبت به پردازنده هاي Kaby Lake پيشرفت چشمگيري داشت.
اما بزرگترين پيشرفت اين پردازنده ها افزايش تعداد هسته هاست كه قبلا AMD برتري قابل توجهي نسبت به رقيب معروف خود داشت. اكنون كاربران مي توانند از حداكثر 6 هسته و 12 رشته پردازشي (به لطف فناوري Hyperthread) استفاده كنند. نكته قابل توجه تجهيز پردازنده هاي پايه Core i3 به چهار و پردازنده ميان رده Core i5 با شش هسته پردازشي (بدون پشتيباني Hyperthreading) است كه افزايش قابل توجهي در قدرت درمان به همراه خواهد داشت.

پردازنده هاي نسل هشتم اينتل در بسته استوك نسل هشتم شامل پنتيوم G5400 با دو هسته اصلي و چهار رشته، اينتل Core i3 8100 با چهار هسته اصلي و چهار رشته، اينتل Core i5 8500 با شش هسته اصلي و شش رشته و اينتل Core. i7 8700. با شش هسته اصلي و دوازده هسته مجازي، پردازنده هاي Intel Core i5 8400-8500 و Intel Core i7 8700 در كيس هاي نسل هشتم استوك استفاده مي شود.


كيس استوك نسل 10 Ø§ÙŠÙ†Ø¬Ø§ كليك كنيد

https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b1%d9%82/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%86%d8%b3%d9%84-10-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b1/




ميني‌كيس‌ استوك نسل 8 Ø§Ø² Ú†Ù‡ قطعاتي تشكيل شده است؟
قبل از اينكه بيشتر در مورد ميني باكس نسل هشتم صحبت كنيم، خوب است اهميت خريد اين جعبه را بدانيد. ميني باكس نسل هشتم از قطعات داخلي مختلفي مانند منبع تغذيه، مادربرد، واحد پردازش مركزي (CPU)، حافظه، ديسك درايو و بردهاي مختلف تشكيل شده است. اين ميني كيس ها معمولا از پلاستيك، فولاد يا آلومينيوم ساخته مي شوند و چارچوبي براي پشتيباني، محافظت و خنك سازي اجزاي داخلي ارائه مي دهند.

ميني‌كيس‌ استوك نسل 8  Ø§ÙŠÙ†Ø¬Ø§ كليك كنيد

سايز ميني كيس استوك نسل هشتم
در مورد كيس ها نيز بايد گفت كه در چند سايز مختلف توليد مي شوند و هر سايز داراي ويژگي خاصي است. هر فردي بر اساس فكر و نياز خود به سراغ يكي از اين موارد مي رود. كيس هاي ميني كيس هايي هستند كه كوچك ترين قاب ها را دارند. اساساً اين مينيكاها براي پاسخگويي به نيازهاي افرادي كه فضاي محدودي دارند ساخته شده اند. به عنوان مثال، در مورد ميني كيس نسل هشتم، ابعاد طول و عرض تقريباً 7 در 14 اينچ است. بنابراين، اين ميني چمدان ها جمع و جور هستند و نسبت به چمدان هاي معمولي فضاي كمتري را اشغال مي كنند.

ويژگي 8th Gen Mini Stock Case
اكنون مي خواهيم سخت افزار استوك ميني كيس نسل هشتم را به شما معرفي كنيم. همانطور كه از نام اين كيس مشخص است، ميني كيس نسل هشتم از پردازنده هاي نسل هشتم اينتل پشتيباني مي كند. اين پردازنده مي تواند Core i3ØŒ Core i5 يا Core i7 باشد. ميني باكس اصلي نسل هشتم داراي چيپست اينتل است. اكثر اين ميني باكس ها داراي 8 گيگابايت رم DDR4 Ùˆ حافظه ذخيره سازي هستند كه معمولا يك هارد ديسك يا SSD با ظرفيت هاي مختلف است. توجه داشته باشيد كه ميني باكس ها فقط مي توانند يك نوع حافظه داخلي داشته باشند Ùˆ بعيد است كه هر دو نوع به طور همزمان در يك ميني باكس وجود داشته باشند. پورت‌هايي كه معمولاً در ميني‌باكس‌هاي نسل هشتم موجود مي‌شوند عبارتند از ورودي ميكروفون، خروجي هدفون، HDMIØŒ پورت نمايشگر، جك 3.5 ميلي‌متري Ùˆ غيره كه تعداد آن‌ها ممكن است در برندهاي مختلف متفاوت باشد.

چرا خريد ميني كيس اورجينال براي گيمرهاي حرفه اي مناسب نيست؟
ميني باكس هاي اصلي به دليل اينكه فضاي كمي را اشغال مي كنند بسيار محبوب شده اند، بنابراين ممكن است مورد توجه گيمرهاي حرفه اي نيز قرار بگيرند، اما بايد گفت كه ميني باكس هاي اصلي نسل هشتم اگر بتوانند بسيار جذاب باشند، به اندازه كافي ندارند. فضايي براي قرار دادن مواد بيشتر . مي دانيم كه يك سيستم قدرتمند براي اجراي بازي هاي مدرن و پيشرفته به كارت گرافيك قدرتمند، اسلات هاي رم بيشتر و ظرفيت خنك كننده بالاتر نياز دارد، اما نصب موارد ذكر شده بر روي ميني كيس نسل هشتم محدود است. بنابراين، به همين دليل، خريد ميني استوك باكس نسل هشتم براي گيمرهايي كه خيلي حرفه اي بازي مي كنند توصيه نمي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۳۷:۰۲ توسط:faramarz موضوع:

ميني كيس استوك دل

 Ø§Ú¯Ø± قصد خريد ميني كيس اورجينال را داريد، حتما در بررسي هاي خود متوجه شده ايد كه برندهاي زيادي انواع ميني كيس را با سخت افزار Ùˆ كيفيت هاي مختلف توليد Ùˆ روانه بازار كرده اند. اما كارشناسان استوكلند به عنوان يكي از قديمي ترين فروشگاه هاي فعال در زمينه فروش محصولات استوك معتقدند برند دل يكي از قوي ترين برندها در توليد Ùˆ عرضه ميني كيس است Ùˆ  Ù…يني كيس استوك DELL  ÙƒÙŠØ³ استوك نسل 9  Ù…ÙŠ تواند خيلي باهوش. انتخاب در آينده با ما همراه باشيد.


ميني كيس استوك DELL روي لينك كليك كنيد
https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9/dell-mini-case/


تاريخچه مختصري از شركت دل
دل به عنوان يكي از قديمي ترين و پرطرفدارترين شركت هاي فعال در زمينه فناوري، هر ساله محصولاتي با كيفيت و مقرون به صرفه از جمله كيس، لپ تاپ، چاپگر، ميني كيس و ... را وارد بازار مي كند.

اين شركت در سال 1984 توسط مايكل دل با نام اوليه PC's Limited افتتاح شد. مايكل دل دانشجوي دانشگاه تگزاس بود، اما علاقه او به صنعت فناوري باعث شد كه دانشگاه را رها كند و به توليد كامپيوترهاي شخصي بپردازد.

علاوه بر كيفيت، تنوع و قيمت محصولات، دو عامل باعث شد كه شركت دل عليرغم مشكلات فراواني كه مايكل دل با آن مواجه بود، سريعتر از رقباي خود رشد كند:

اولين شركتي كه باتري هاي ليتيوم يوني با دوام طولاني توليد و عرضه كرد DELl بود.
او يكي از اولين فعالان صنعت فناوري بود كه فروش آنلاين را زود شروع كرد و در نتيجه رضايت مشتري و البته دو برابر شدن محبوبيتش را به همراه داشت.
كيس ميني Dell Stock بخريم يا نه؟
اكنون كه اطلاعات بيشتري در مورد Dell داريم و به اعتبار اين شركت در اين زمينه اعتماد كرده ايم، بهتر است به بحث اصلي خود برگرديم و به موارد كوچك اين شركت نگاهي بيندازيم و ببينيم آيا خريد اين محصول براي ما مناسب است يا خير. ?

براي پاسخ به اين سوال بايد به نكات زير توجه كنيم:

بررسي مشخصات سخت افزاري محفظه ميني Dell
مطمئناً انتخاب سخت افزار مهم ترين قسمت خريد كامپيوتر است. اين تصميم به عوامل زيادي بستگي دارد كه مهمترين آنها تقاضا و انتظارات شما از سيستم و ديگري بودجه شماست. به طور كلي براي خريد هر نوع كامپيوتر از جمله ميني كيس به نكات زير توجه كنيد:

پردازنده
رم
سخت
مادربرد
كارت گرافيك
همانطور كه گفته شد، قدرت اين موارد به استفاده شما بستگي دارد. به عنوان مثال، يك ويرايشگر به سيستم بهتري نسبت به يك دانش آموز نياز دارد و بايد پردازنده قدرتمندتري را انتخاب كند كه طبيعتا قيمت بالاتري دارد. اهميت تعيين و انتخاب سخت افزار مناسب در هنگام خريد ميني كيس اهميت بيشتري دارد، زيرا ارتقا و تعويض در ميني كيس گاهي اوقات با محدوديت هايي مواجه مي شود.

قيمت كيس ميني دل
طبيعتاً قيمت يكي از مهمترين فاكتورها هنگام بررسي و خريد يك محصول است. يكي از ويژگي هاي اصلي شركت دل توليد محصولات خود براي هر سليقه و بودجه اي است كه Mini Case نيز از اين قاعده مستثني نيست. به طور كلي محفظه هاي ميني دل موجود در فروشگاه استوكلند حدود ۷ ميليون تا ۲۰ ميليون قيمت دارند كه با قابليت سفارشي سازي سخت افزار توسط مشتري قابل تغيير است.

مزايا و معايب كيف كوچك
بدون در نظر گرفتن برند، ميني كيس داراي مزايا و معايبي است كه در صفحه كامل ميني كيس آن ها را بررسي كرده ايم، اما اگر بخواهيم به اختصار بيان كنيم بايد گفت كه ميني كيس به دليل سايز كوچكتر كوچكتر است. و فضاي كمتر بيشتر مناسب محيط هاي اداري، تجاري و مدرسه اي است و با سخت افزار تقريباً يكسان قيمت كمتري نسبت به كيس دارد. اما مشكل آن محدوديت تعويض قطعات به خصوص كارت گرافيك است و به همين دليل به دليل حفظ حجم اين محصول معمولا از نصب فن در ميني كيس خودداري مي كنند كه باعث گرم شدن آن مي شود.

آيا ميني كيس براي بازي مناسب است؟
با توجه به مزايا و معايب بررسي شده نمي توان به اين سوال پاسخ قطعي داد اما در كل در صورت انتخاب سخت افزار مناسب اين محصول حداقل مي تواند براي شروع فعاليت در عرصه بازي مناسب باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۹:۲۰ توسط:faramarz موضوع:

بررسي كيس استوك و ميني كيس استوك اچ پي

 Ø¨Ø±Ø§ÙŠ اجراي برنامه ها Ùˆ فرآيندهاي مهندسي Ùˆ كارهاي حرفه اي يا حتي مبتدي Ùˆ ساده مانند وبگردي، حسابداري Ùˆ كارهاي اداري، هر فرد يا گروهي به يك سيستم كامپيوتري مناسب Ùˆ كارآمد نياز دارد. . با توجه به واردات كامپيوتر Ùˆ قطعات با افزايش نرخ ارز، هزينه خريد اين محصولات هر روز بيشتر مي شود، به همين دليل خريد كيس Ùˆ ميني كيس اچ پي اورجينال مقرون به صرفه تر Ùˆ به صرفه تر است زيرا علاوه بر اين براي كارآمد بودن، قيمت محصولات موجود در انبار تقريباً نصف قيمت محصولات مشابه آكبند است. علاوه بر اين، محصولات وارداتي كه در انبار وارد ايران مي‌شوند، محصولات سفارشي آمريكا Ùˆ كشورهاي اروپايي هستند كه با استفاده از پيشرفته‌ترين فناوري‌هاي روز دنيا توليد مي‌شوند Ùˆ قابل مقايسه با محصولات سفارشي آسياي شرقي نيستند. ØŒ كه كيفيت پاييني دارند.

كيس ها Ùˆ ميني كيس هاي اچ پي Ùˆ ÙƒÙŠØ³ استوك اچ پي Ø®Ø±ÙŠØ¯ مانيتور استوك HP Ø§Ø² نظر ابعاد فضاي كمتري را اشغال مي كنند Ùˆ برخي از مدل هاي آنها قابل حمل Ùˆ بسيار سبك هستند. اما با وجود اين ابعاد، قدرتمند هستند Ùˆ مي توانند پردازش هاي سنگين را با سرعت بالا انجام دهند.


خريد مانيتور استوك  Ø§ÙŠÙ†Ø¬Ø§ كليك كنيد

يكي از مزيت هاي اين محصولات امكان افزودن قطعات و ارتقاء هايي است كه كاربر به راحتي مي تواند آن را انجام دهد.
براي مثال رم سيستم را افزايش دهيد يا در صورت نياز يك كارت گرافيك به كيس اضافه كنيد.
سخت افزار كيس هاي اچ پي به دليل داشتن فن هاي حرفه اي كم مصرف هستند به همين دليل مصرف برق اين كامپيوترها نسبت به ساير سيستم ها بسيار كمتر است.

ممكن است قطعات كامپيوتر روي اين سيستم ها نصب شود و نبايد از قطعات خاص يا تخصصي براي آنها استفاده كرد. براي مثال مي توانيد هارد يا رم معمولي سيستم خود را روي ميني كيس قرار دهيد و از آن استفاده كنيد.

به دليل وجود پنكه هاي گازي هيچ صداي آزاردهنده اي از اين كيس ها احساس نمي شود و مي توانيد ساعت ها بدون هيچ صدايي كار خود را انجام دهيد.
كيفيت ساخت قطعات كيس اچ پي وارداتي بسيار بالا بوده و ميزان خرابي اين قطعات كامپيوتري بسيار پايين است.
محفظه هاي استوك برند اچ پي در ابعاد و اندازه هاي مختلف براي پاسخگويي و مطابق با نياز كاربران مختلف طراحي و توليد مي شوند كه از جمله آنها مي توان به:

Xeroclient استوك اچ پي: اين محصولات به تنهايي قادر به پردازش اطلاعات نيستند و وابسته به سرور هستند و براي اجراي فريمور اصلي استفاده مي شوند و ابعاد بسيار كوچكي دارند.
استوك اچ پي تين كلاينت: كوچكترين محفظه هاي خانواده اچ پي تين كلاينت ها هستند كه داراي كوچكترين ابعاد اما بازده بالايي هستند. اين مدل ها قابليت حمل و جابجايي آسان و سريع را دارند و با آداپتورها سازگاري دارند.

كيس هاي استوك ميني اچ پي: اين مدل در واقع شبيه كيس هاي قديمي است با اين تفاوت كه اندازه آن ها نسبت به كيس معمولي كوچكتر است و فضاي كمتري را اشغال مي كند، اما تكنولوژي ساخت بالاتر و جديدتري دارند و مي توان از آنها به صورت ايستاده يا افقي استفاده كرد. .
سيستم‌هاي برج: كيس‌هاي تاور از نظر اندازه شبيه به سيستم‌هاي معمولي Ùˆ قديمي هستند، اما به دليل پردازنده قدرتمند Ùˆ عالي در مقايسه با كيس‌هاي معمولي موجود در بازار، قادر به اجراي سنگين‌ترين برنامه‌هاي دنيا با سرعت پردازش بالا هستند.

براي بسياري از افراد ممكن است اين سوال پيش بيايد كه تفاوت جليقه دست دوم و دست دوم با ميني جليقه وارداتي چيست؟ سيستم هاي دست دوم معمولاً به دليل استفاده زياد و طولاني كاربر بسيار كند هستند و احتمال خرابي آنها زياد است، در حالي كه كامپيوترهاي استوك وارداتي معمولاً در شرايط نو يا كم كار هستند و سلامت بالاي 90 درصد است زيرا در اروپا. سيستم هاي كشور و ايالات متحده با سرعت بالايي به روز مي شوند و معمولاً كمتر از يك سال كار مي كنند يا فقط چند روز پس از خريد بدون جعبه بازگردانده مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۰:۲۲ توسط:faramarz موضوع: