mehregan mehregan .

mehregan

خريد اقساطي تلويزيون

فروش اقساطي تلويزيون خبري مايه خرسندي Ùˆ لذت مصرف كنندگان Ùˆ خريداراني است كه به دليل شرايط سخت Ùˆ ناخوشايند اقتصادي، توانايي پرداخت نقدي اين محصولات را ندارند. به هر حال تلويزيون يكي از اصلي ترين Ùˆ كاربردي ترين لوازم خانگي در هر خانه اي است. بدون تلويزيون، زندگي بسياري از خانواده ها به يك شكل مختل مي شود. براي ÙØ±ÙˆØ´ اقساطي تلويزيون در جمهوري Ù…يتوانيد به فروشگاه سوني شهراد مراجعه كنيد.

 

كيفيت تلويزيون

شركت هاي مختلف توليد كننده تلويزيون مدل هاي مختلفي را با وضوح تصوير متفاوت در بازار عرضه مي كنند. منظور از وضوح تصوير كيفيت آن است و اين يكي از نكات مهمي است كه در خريد تلويزيون بايد به آن توجه كرد. اما وضوح چيست و چه عواملي بر آن تأثير مي گذارد؟ هر صفحه نمايش از تعداد پيكسل هاي زيادي تشكيل شده است، هر چه تعداد پيكسل ها بيشتر باشد، وضوح تصوير بالاتر مي رود، در واقع وضوح تصوير تعداد پيكسل هايي است كه در ابعاد افقي و عمودي صفحه نمايش داده مي شود. . سه عامل مهم مانند ابعاد، فاصله شما از صفحه نمايش و كيفيت تصاوير نمايش داده شده از جمله عوامل موثر بر وضوح تصوير هستند. انواع كيفيت تصوير تا كنون در دسته هاي زير قرار دارند كه عدد اول تعداد پيكسل ها در واحد افقي و عدد دوم تعداد پيكسل ها در واحد عمودي است.

كيفيت HD: اين كيفيت تصوير داراي رزولوشن 1280 در 720 مي باشد.

 

 

 

 

براي مشاهده بهترين مدل تلويزيون سوني 43 اينچ روي لينك كليك كنيد


https://sony-co.com/showpost/101/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-43-%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86-%7C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C+%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%A7%D8%B7

 

 

كيفيت SD SD: وضوح اين كيفيت 720×480 پيكسل است.

كيفيت Full HD: رزولوشن Full HD 1920 پيكسل به صورت افقي و 1080 پيكسل به صورت عمودي است.

كيفيت 8k: وضوح 8k معادل 4320×7680 پيكسل است كه معمولاً به آن p4320 مي گويند.

برخي به اشتباه تصور مي كنند كه تلويزيون هاي فوركي مانند تلويزيون هاي اولترا اچ دي هستند، اما بايد گفت كه اين دو كيفيت تصوير با يكديگر متفاوت هستند. وضوح تصوير تلويزيون هاي اولترا اچ دي 2160 در 3840 است در نتيجه وضوح تصوير كمتري نسبت به تلويزيون هاي فوركي دارند. كيفيت Forky 4k: چهار برابر كيفيت Full HD دارد.

زيرا براي تماشاي انواع برنامه هاي كابلي و ماهواره اي به تلويزيون نياز داريد. با پيشرفت تكنولوژي و تكنولوژي، شاهد ورود انواع تلويزيون ها با قابليت ها و امكانات متفاوت هستيم. از آنجايي كه درصد زيادي از برندهاي تلويزيون خارجي هستند و اين محصول وارداتي محسوب مي شود، با نوسانات بازار ارز، قيمت آنها افزايش و افزايش چشمگيري داشته است.

انواع و برندهاي مختلف تلويزيون در بازار وجود دارد كه هر كدام داراي ويژگي ها و قيمت هاي متفاوتي هستند. هر چند سال يكبار فناوري ها و فناوري هاي جديدي براي تلويزيون ها معرفي و وارد بازار مي شود. اگر از تلويزيون هاي قديمي سياه و سفيد و تلويزيون هاي رنگي با لامپ تصوير بگذريم، هر از چند گاهي تلويزيون هاي جديدي با بسياري از فناوري هاي روز معرفي و وارد بازار مي شوند.

 

نسل اول تلويزيون هاي مدرن و جديد بعد از تلويزيون هاي قديمي تلويزيون هاي HD هستند. ويژگي اصلي اين نسل از تلويزيون ها نسبت به نسل هاي قديمي و آنالوگ كيفيت بالاي تصوير و وضوح صدا است. نسل بعدي را تلويزيون هاي LCD تشكيل مي دادند كه كيفيت تصوير بهتر، وضوح صداي برتر و مصرف انرژي بسيار كمتري نسبت به تلويزيون هاي HD داشتند و به دليل قيمت مناسب و كيفيت نسبتا خوب، محبوبيت زيادي در بين مصرف كنندگان و خريداران در بازار دارند.

 

نسل بعدي تلويزيون هاي پلاسما مبتني بر لامپ هاي فلورسنت هستند. با اين تلويزيون ها مي توانيد تصاوير 180 درجه را از هر زاويه اي تماشا كنيد اما اين تلويزيون ها تنوع زيادي ندارند Ùˆ فقط در سايز 42 اينچ در بازار موجود هستند. نسل بعدي تلويزيون‌هاي ال‌اي‌دي در بين تلويزيون‌هاي HD با صرفه‌تر انرژي هستند Ùˆ كيفيت تصوير Ùˆ وضوح صداي خوبي را ارائه مي‌كنند. تلويزيون هاي OLEDØŒ 3DØŒ UHD Ùˆ هوشمند، تلويزيون هاي پيشرفته Ùˆ نسل بعدي HD هستند كه مخاطبان خاص خود را دارند.

 

قيمت انواع تلويزيون در بازار

هر نوع تلويزيون و برند هر سازنده قيمت هاي متفاوتي دارد. سوني، سامسونگ، شارپ، پاناسونيك، ال جي و ... از جمله برندهاي معروف و مورد اعتماد توليدكنندگان تلويزيون هستند. هر كدام از اين برندها بازار مخصوص به خود را دارند و تلويزيون هاي خود را به سراسر جهان از جمله ايران صادر مي كنند.

 

تلويزيون هاي بيشتر با تكنولوژي خوب و جديد هستند، هر چه قيمت آنها در مقايسه با تلويزيون هاي نسل قبل بالاتر باشد. البته برخي از تلويزيون ها با تكنولوژي جديد و مدرن وارد بازار مي شوند اما با استقبال خوبي از سوي مردم و خريداران مواجه نمي شوند.

 

مزاياي فروش اقساطي تلويزيون

قيمت بالاي تلويزيون ها اين امكان را براي همگان فراهم كرده است كه بتوانند تلويزيون دلخواه خود را با هر برندي خريداري كنند. مهمترين مزيت فروش پكيج تلويزيون اين است كه در اين شرايط سخت اقتصادي، خانوارها به راحتي مي توانند محصولات و كالاهاي مورد نظر و مورد علاقه خود را خريداري كنند.

 

شرايط فروش اقساطي تلويزيون

شرايط فروش اقساطي تلويزيون كاملا به نفع خريدار و مصرف كننده طراحي شده است. صرف نظر از بودجه و توان مالي خود، تنها با پرداخت مبلغي به عنوان پيش پرداخت و اولين پرداخت ماهانه صاحب تلويزيون خود خواهيد شد. پرداخت كنندگان مدت زمان خريد اقساطي تلويزيون 3 تا 12 ماه و كاملا اختياري مي باشد. هر فرد مي تواند انتخاب كند كه چه مبلغي به عنوان پرداخت ماهانه در نظر گرفته شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۸:۱۱ توسط:faramarz موضوع:

پاك كردن لكه از روي مبل پارچه اي

پاك كردن لكه از روي مبل پارچه اي

جوش شيرين يكي از بهترين و موثرترين مواد براي از بين بردن لكه از روي مبل پارچه اي است. به راحتي مي توانيد محلول جوش شيرين را در خانه به شرح زير تهيه كنيد:

تهيه محلول لكه بر با جوش شيرين و سركه

جوش شيرين را آماده كرده و با سركه سفيد و صابون ظرفشويي مخلوط كنيد. مزيت اين محلول اين است كه قدرت پاك كنندگي سركه دارد. هم قدرت پاك كنندگي جوش شيرين و هم با اين محلول مي توانيد لكه هاي قديمي را پاك كنيد

براي انجام خدمات مبلشويي در منزل شرق تهران اينجا كليك كنيد

مراحل استفاده از محلول لكه بر روي جوش شيرين

ابتدا براي استفاده از محلول لكه جوش شيرين و سركه، مبل را با جارو و حوله تميز كنيد. تا گرد و غبار روي مبل باقي نماند.

قبل از استفاده از اين محلول، مقداري از آن را روي قسمتي از پارچه مبل كه نامشخص است تست كنيد. اگر پارچه مبل مشكلي ندارد و رنگ آن از بين نمي رود، مي توانيد با استفاده از يك پارچه تميز محلول را به آرامي روي لكه ها بماليد و مبلمان را با يك پارچه خشك ديگر خشك كنيد و بگذاريد مبل كاملا خشك شود.

اين محلول براي انواع مبل هاي نانو، مبل هاي مخملي و ... قابل استفاده است.

براي مبلشويي در شمال تهران به لينك زير مراجعه كنيد

https://mehrehgan.com/%d9%85%d8%a8%d9%84%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

لكه آب روي مبل

معمولا لكه آب روي مبل به دليل وجود املاح در آب است كه باعث لكه شدن مبل مي شود. براي از بين بردن اين لكه بايد از آب نمك كمتري نسبت به آبي كه روي مبل ريخته مي شود استفاده كنيد. پارچه اي را با آب ملايم مرطوب كنيد و روي لكه بماليد

روش هاي مختلف براي از بين بردن لكه هاي آب از روي مبل

رفع لكه آب: براي استفاده از اين روش به يك سشوار و يك حوله پارچه اي جاذب آب نياز داريد. حوله را خيس كنيد و روي مبل پهن كنيد و بلافاصله با سشوار خشك كنيد.

استفاده از نمك و الكل: كمي الكل را با كمي نمك مخلوط كنيد، روي مبل اسپري كنيد. سپس لكه را با دستمال بماليد. سپس نمك و الكل را با يك حوله مرطوب تميز كرده و با سشوار خشك كنيد.

صابون مايع: صابون مايع را با آب گرم مخلوط كرده و روي لكه بماليد. سپس آن را با يك حوله مرطوب تميز كنيد، آن را با سشوار خشك كنيد.

محلول سركه: كمي سركه سفيد را با آب مخلوط كنيد، روي لكه اسپري كنيد. مانند مراحل قبل با يك حوله مرطوب آبكشي كنيد. در نهايت آن را خشك كنيد.

از بين بردن لكه مبل با بخارشوي: انواع لكه ها را مي توان با بخارشوي پاك كرد. اين دستگاه در نظافت مبل بسيار موثر است. به همين منظور مقاله اي مفصل در مورد نحوه تميز كردن مبل با بخارشو و نحوه شستشوي مبل با بخارشوي نوشته ايم.

لكه رنگ را از روي مبل پاك كنيد

اگر مبلمان شما با رنگ كثيف شده است. چگونه مبل رنگ شده را تميز كنيم؟ براي تميز كردن مبل هاي پارچه اي و مبل هاي مخملي، از شامپو فرش يا شوينده ملايم استفاده كنيد. براي از بين بردن لكه مواد شوينده آن را در آب حل كرده و از كف آن استفاده كنيد. حتما از فوم استفاده كنيد. خود تميز شونده نيست، مي توانيد به جاي مسواك از مسواك يا پارچه نخي سفيد نيز استفاده كنيد.

چگونه لكه خودكار را از روي مبل پاك كنيم؟

رايج ترين لكه روي مبل لكه هاي قلم و جوهر روي مبل است

براي از بين بردن لكه هاي خودكار و جوهر مبل هاي پارچه اي ابتدا پارچه را خيس كنيد سپس روي آن نمك بريزيد. با پنبه تميز كنيد

البته راه ديگري براي از بين بردن لكه جوهر وجود دارد. و استفاده از مخلوط آمونياك و گليسيرين، پس از تميز كردن مبل با اين محلول، مبل را با پودر دستي و آب بشوييد.

چگونه لكه سوختگي را از روي مبل پاك كنيم

آتش سيگار مي تواند روي مبل بيفتد و آن را زرد كند. در آن زمان چگونه لكه زرد سيگار را از روي مبل پاك كنيم؟

مي توانيد از پراكسيد هيدروژن براي از بين بردن لكه هاي زرد يا سوختگي استفاده كنيد. اگر پراكسيد هيدروژن وجود ندارد، يك حبه قند را روي لكه بماليد تا لكه از بين برود

براي پارچه هاي حاوي الياف مصنوعي، آب ليمو نيز مي تواند اثر لكه بري داشته باشد.

چگونه لكه هاي چربي را از روي مبل پاك كنيم

لكه هاي چربي مشكلي ندارند. براي از بين بردن لكه چربي از روي پارچه، مبل هاي ابريشمي، كاغذ خشك كن روي مبل بگذاريد، با اتو داغ فشار دهيد، اتو را مستقيم روي مبل قرار ندهيد.

لكه خون را از روي مبل پاك كنيد

براي پاك كردن لكه هاي خون از روي مبل مي توانيد از نشاسته استفاده كنيد. نشاسته را با آب حل كنيد تا غليظ شود. لكه را كاملا بپوشانيد پاك كردن لكه از روي مبل پارچه اي

جوش شيرين يكي از بهترين و موثرترين مواد براي از بين بردن لكه از روي مبل پارچه اي است. به راحتي مي توانيد محلول جوش شيرين را در خانه به شرح زير تهيه كنيد:

تهيه محلول لكه بر با جوش شيرين و سركه

جوش شيرين را آماده كرده و با سركه سفيد و صابون ظرفشويي مخلوط كنيد. مزيت اين محلول اين است كه قدرت پاك كنندگي سركه دارد. هم قدرت پاك كنندگي جوش شيرين و هم با اين محلول مي توانيد لكه هاي قديمي را پاك كنيد

مراحل استفاده از محلول لكه بر روي جوش شيرين

ابتدا براي استفاده از محلول لكه جوش شيرين و سركه، مبل را با جارو و حوله تميز كنيد. تا گرد و غبار روي مبل باقي نماند.

قبل از استفاده از اين محلول، مقداري از آن را روي قسمتي از پارچه مبل كه نامشخص است تست كنيد. اگر پارچه مبل مشكلي ندارد و رنگ آن از بين نمي رود، مي توانيد با استفاده از يك پارچه تميز محلول را به آرامي روي لكه ها بماليد و مبلمان را با يك پارچه خشك ديگر خشك كنيد و بگذاريد مبل كاملا خشك شود.

اين محلول براي انواع مبل هاي نانو، مبل هاي مخملي و ... قابل استفاده است.

لكه آب روي مبل

معمولا لكه آب روي مبل به دليل وجود املاح در آب است كه باعث لكه شدن مبل مي شود. براي از بين بردن اين لكه بايد از آب نمك كمتري نسبت به آبي كه روي مبل ريخته مي شود استفاده كنيد. پارچه اي را با آب ملايم مرطوب كنيد و روي لكه بماليد

روش هاي مختلف براي از بين بردن لكه هاي آب از روي مبل

رفع لكه آب: براي استفاده از اين روش به يك سشوار و يك حوله پارچه اي جاذب آب نياز داريد. حوله را خيس كنيد و روي مبل پهن كنيد و بلافاصله با سشوار خشك كنيد.

استفاده از نمك و الكل: كمي الكل را با كمي نمك مخلوط كنيد، روي مبل اسپري كنيد. سپس لكه را با دستمال بماليد. سپس نمك و الكل را با يك حوله مرطوب تميز كرده و با سشوار خشك كنيد.

صابون مايع: صابون مايع را با آب گرم مخلوط كرده و روي لكه بماليد. سپس آن را با يك حوله مرطوب تميز كنيد، آن را با سشوار خشك كنيد.

محلول سركه: كمي سركه سفيد را با آب مخلوط كنيد، روي لكه اسپري كنيد. مانند مراحل قبل با يك حوله مرطوب آبكشي كنيد. در نهايت آن را خشك كنيد.

از بين بردن لكه مبل با بخارشوي: انواع لكه ها را مي توان با بخارشوي پاك كرد. اين دستگاه در نظافت مبل بسيار موثر است. به همين منظور مقاله اي مفصل در مورد نحوه تميز كردن مبل با بخارشو و نحوه شستشوي مبل با بخارشوي نوشته ايم.

لكه رنگ را از روي مبل پاك كنيد

اگر مبلمان شما با رنگ كثيف شده است. چگونه مبل رنگ شده را تميز كنيم؟ براي تميز كردن مبل هاي پارچه اي و مبل هاي مخملي، از شامپو فرش يا شوينده ملايم استفاده كنيد. براي از بين بردن لكه مواد شوينده آن را در آب حل كرده و از كف آن استفاده كنيد. حتما از فوم استفاده كنيد. خود تميز شونده نيست، مي توانيد به جاي مسواك از مسواك يا پارچه نخي سفيد نيز استفاده كنيد.

چگونه لكه خودكار را از روي مبل پاك كنيم؟

رايج ترين لكه روي مبل لكه هاي قلم و جوهر روي مبل است

براي از بين بردن لكه هاي خودكار و جوهر مبل هاي پارچه اي ابتدا پارچه را خيس كنيد سپس روي آن نمك بريزيد. با پنبه تميز كنيد

البته راه ديگري براي از بين بردن لكه جوهر وجود دارد. و استفاده از مخلوط آمونياك و گليسيرين، پس از تميز كردن مبل با اين محلول، مبل را با پودر دستي و آب بشوييد.

چگونه لكه سوختگي را از روي مبل پاك كنيم

آتش سيگار مي تواند روي مبل بيفتد و آن را زرد كند. در آن زمان چگونه لكه زرد سيگار را از روي مبل پاك كنيم؟

مي توانيد از پراكسيد هيدروژن براي از بين بردن لكه هاي زرد يا سوختگي استفاده كنيد. اگر پراكسيد هيدروژن وجود ندارد، يك حبه قند را روي لكه بماليد تا لكه از بين برود

براي پارچه هاي حاوي الياف مصنوعي، آب ليمو نيز مي تواند اثر لكه بري داشته باشد.

چگونه لكه هاي چربي را از روي مبل پاك كنيم

لكه هاي چربي مشكلي ندارند. براي از بين بردن لكه چربي از روي پارچه، مبل هاي ابريشمي، كاغذ خشك كن روي مبل بگذاريد، با اتو داغ فشار دهيد، اتو را مستقيم روي مبل قرار ندهيد.

لكه خون را از روي مبل پاك كنيد

براي پاك كردن لكه هاي خون از روي مبل مي توانيد از نشاسته استفاده كنيد. نشاسته را با آب حل كنيد تا غليظ شود. لكه را كاملا بپوشانيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۱:۱۴ توسط:faramarz موضوع:

مراحل شستشوي مبل

 Ù…همترين عامل در انتخاب روش نظافت مبل

هنگام شستن مبلمان، مهم ترين عاملي كه بايد به آن توجه كنيد، انتخاب روش مناسب است تا مبل شما آسيب نبيند.
به عنوان مثال در مبلمان چرمي به جاي استفاده از مواد شيميايي از واكس مخصوص استفاده مي شود اما روش نظافت مبل پارچه اي نياز به فرآيند طولاني تري دارد. ناگفته نماند كه كيفيت چرم و پارچه مبل نيز مي تواند براي شستشو موثر باشد. .
همچنين توجه داشته باشيد كه روي اكثر مبل ها برچسبي وجود دارد كه اطلاعاتي در مورد نحوه شستن مبل و مراقبت از آن به شما مي دهد.
ساده ترين و بهترين راه براي شستشو و تميز كردن مبل استفاده از ماشين لباسشويي مبل است.
براي مبلشويي در منزل غرب تهران اينجا ÙƒÙ„يك كنيد
مبل را گردگيري كنيد و گرد و غبار روي مبلمان را تميز كنيد
معمولاً وسايل منزل را به طور مرتب و هفتگي گردگيري مي كنيد، اما اگر مبلمان ميز مانند ساير وسايل گرد و غبار را جمع كند، به ندرت مبلمان خود را گردگيري مي كنيد. قبل از شستن مبل، بايد اين گرد و غبار را پاك كنيد و مطمئن شويد كه هيچ زباله ريز روي مبلمان وجود نداشته باشد و به خوبي تميز شود.
براي مبلشويي در تهران روي لينك كليك كنيد
https://mehrehgan.com/%d9%85%d8%a8%d9%84%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/
نكاتي براي گردگيري مبل با استفاده از جاروبرقي
براي اين كار از جاروبرقي استفاده كنيد تا با مكش قوي تمام گرد و غبار را از روي پارچه پاك كنيد
علاوه بر اين، انواع مختلفي از جاروها وجود دارد كه مي‌توانيد از آنها براي آسان‌تر Ùˆ سريع‌تر كردن كارتان استفاده كنيد.
كوسن ها را كاملا جدا كرده و پس از جاروبرقي مبل، كوسن ها را جداگانه جاروبرقي بكشيد.
از يك برس نرم براي گردگيري استفاده كنيد
ممكن است گرد و غبار وارد پارچه مبل شما شده باشد، از يك برس نرم براي تميز كردن پارچه مبل استفاده كنيد تا اين گرد و غبار نيز پاك شود، فقط دقت كنيد برس مورد استفاده شما نرمتر از مبل باشد. بهتر است پس از مسواك زدن مبل، يك بار ديگر مبل را جارو كنيد.
پرز از روي مبل با استفاده از پرز پاك كن
وجود كرك و مو روي مبل بسيار ناخوشايند است. قبل از شستن مبل، كرك ها و موها را از روي مبل برداريد. براي اين كار مي توانيد از ابزار خاصي به نام غلتك مو استفاده كنيد. بعد از استفاده از اين دستگاه و مقدار مو و پرزهايي كه جمع مي كنيد، احتمالاً از ميزان مو و پرز آن متعجب خواهيد شد، اگر حيوان خانگي مانند سگ يا گربه است، حتماً قبل از شستن مبل پرزها را برداريد. .
حذف پرز بدون غلتك مو
اگر غلتك پرز براي شما در دسترس نيست. مي توانيد از دستكش ظرفشويي استفاده كنيد، پلاستيك اين دستكش ها تمام موها را جذب مي كند
همچنين ابزاري در جاروبرقي وجود دارد كه مي توانيد از آن براي برداشتن پرز از مبل استفاده كنيد كه اين كار را به خوبي انجام نمي دهد.
پايه ها و قسمت هاي مختلف مبل را تميز كنيد
شستن مبل در منزل تنها شستن پارچه مبل نيست، بلكه براي اينكه با شستن مبل از پايه ها و ساير قسمت هاي مبل كه معمولاً چوبي يا فلزي هستند، به نتيجه دلخواه برسيد. تا سطح مورد نظر را با توجه به مواد آن تميز كند. از مواد شوينده مختلف استفاده كنيد، فقط مراقب باشيد كه مواد شوينده روي پارچه مبل نريزد. اگر به مواد شوينده خاصي دسترسي نداريد. مي توانيد از مواد شوينده همه منظوره استفاده كنيد.
قبل از شستن مبل رنگ كنيد
قبل از شستشو بايد لكه ها را از روي مبل پاك كنيد و بسته به لكه راه هاي مختلفي براي از بين بردن آنها وجود دارد.
تهيه محلول بر پايه آب براي شستشو
يك ظرف سه ليتري آماده كنيد و آن را پر از آب كنيد، سپس 3 فنجان شامپو غير شيميايي يا شامپو آب پايه را داخل آن بريزيد. پس از تهيه محلول، آن را با يك پارچه روي قسمتي از مبل خود تست كنيد و بگذاريد ده دقيقه بماند و بررسي كنيد كه آيا مواد شوينده براي مبل شما مناسب است يا خير.
پس از ده دقيقه، دستمال كاغذي را در جايي كه محلول آزمايشي را اعمال كرديد قرار دهيد. اگر حوله رنگ پارچه مبل را جذب مي كند. محلول با پارچه مبل شما سازگار نيست. محلول را رقيق كرده و دوباره امتحان كنيد.
بهترين روش شستشوي مبل استفاده از بخارشوي است
بهترين دستگاه براي شستشوي مبل در منزل بخار پز مي باشد زيرا با استفاده از اين دستگاه مي توانيد به راحتي محلول پاك كننده اي بر پايه آب تهيه كرده و داخل بخار پز بريزيد و روي سطح پخش كنيد. مبل، سپس از جاروبرقي براي اسپري كف استفاده كنيد. لكه هاي مبل را تميز كنيد. به قدرت بخار دقت كنيد و آن را با توجه به پارچه خود تنظيم كنيد.
كاناپه را با شامپو بشوييد
يك اسفنج آماده كنيد و روي آن شامپو بزنيد، اسفنج را چند بار فشار دهيد تا كف كند، سپس مبل را با اسفنج تميز كنيد، سپس با بخارشوي كف را جمع كنيد، اگر بخارشوي نداريد، مي توانيد از حوله استفاده كنيد. و طبقات را جمع كنيد.
استفاده از تثبيت كننده هاي رنگ و پارچه در شستشوي مبل
تثبيت كننده رنگ پارچه محلولي است كه عمر پارچه مبل شما را افزايش مي دهد و رنگ آن را حفظ مي كند. اين محلول را مي توانيد در تمامي فروشگاه ها، داروخانه ها و فروشگاه هاي اينترنتي خريداري كنيد. و بعد از شستن كامل مبل از اين محلول استفاده كنيد.
خشك كردن كاناپه
اين قسمت از نظافت مبل راحت ترين قسمت است، اما توجه داشته باشيد كه با قرار دادن مبل در محلي كه گرد و غبار وجود دارد، مبل مي تواند گرد و غبار را جذب كند و باعث ايجاد لكه شود و زحمات شما را هدر دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۶:۴۶ توسط:faramarz موضوع:

نكات مراقبتي مبل

 Ù…راقبت از يك مبلمان براي افزايش طول عمر آن بسيار مهم است، اما تغيير رنگ پارچه مبل يا از دست دادن حالت اوليه فوم ها امري طبيعي Ùˆ اجتناب ناپذير است Ùˆ پس از چند سال استفاده، مبلمان پوشيده شده است اما وقتي اين اتفاقات مي افتد، خريد مبل جديد تنها راه حل شما نيست. يكي از راه هاي مراقب از مبل شستشوي مناسب مبل است كه بايد به شركت خدماتي هاي معتبر بسپاريد براي مبلشويي در تهران ميتوانيد به شركت خدماتي مهرگان مراجعه كنيد.

شايد بتوانيد با روش هاي ساده و كاربردي مبل خود را در منزل تعمير كنيد. در اين مقاله به بررسي برخي از اين مشكلات رايج پرداخته ايم و راه حل هاي ساده اي را براي تعمير مبل خود در خانه به شما ارائه كرده ايم. مشكلات رايج مبلمان را بشناسيد.

  Ø¨Ø±Ø§ÙŠ انجام مبلشويي در تجريش روي لينك كليك كنيد

 https://mehrehgan.com/%d9%85%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%db%8c%d8%b4/

 

فرقي نمي كند كه در نگهداري و استفاده از وسايل خود وسواس داريد يا خير، وسواس خاصي نداشته باشيد و به آن توجه نكنيد. برخي از مواردي كه ظاهر مبل شما را خراب مي كند، خيلي راحت اتفاق مي افتد و ظاهر مبل شما را خراب مي كند. به عنوان مثال، كودك مي تواند مبل شما را با چاقو از بين ببرد يا حتي با ريختن چاي يا شربت يا چيز ديگري ظاهر مبل را كثيف كند. اگر اين اتفاقات بيفتد راه حل چيست؟ آيا بايد به فكر تعويض مبل باشيم؟ اما جنس مبل در سالم ماندن و فرسوده نشدن آن بسيار موثر است و در نحوه تعمير آن نيز موثر است.
كاناپه كثيف
مبل كثيف يك پديده بسيار رايج است. اگر كودك كوچكي در خانه داريد، مبل كثيف بسيار مشكل ساز مي شود. البته اين كثيفي مي تواند با ريختن غذا روي مبل اتفاق بيفتد يا حتي نشستن با لباس هاي كثيف يا دست هاي كثيف باعث ايجاد لكه روي مبل شود. اين اتفاقات مي تواند باعث نگراني شود و مبل شما را زشت جلوه دهد. اگر تصميم گرفتيد مبل خود را با يك مبل جديد تعويض كنيد. در اين صورت مي توانيد با اطلاع از انواع لكه ها و نوع پارچه كه در مقاله اي جداگانه به تفصيل توضيح داده ايم، آن را در منزل رفع كنيد. نكاتي براي رنگ آميزي مبلمان
به طور كلي اگر بخواهيم بگوييم كه اين محلول ها براي انواع لكه ها توصيه مي شود:
اگر مي خواهيد از ايجاد لكه هاي سرسخت روي مبل خود جلوگيري كنيد، حداقل هر سال يا حداقل هر دو سال يك بار، مبلمان خود را به طور جدي تميز كنيد، براي اين كار مي توانيد خدمات نظافت مبل را نيز استخدام كنيد. همچنين مي توانيد مبل را در خانه بشوييد
هر چه زودتر لكه را پاك كنيد، بهتر است. اجازه ندهيد لكه ها پير شوند زيرا پاك كردن آنها دشوار خواهد بود
مهم ترين نكته در لكه برداري اين است كه دقيقاً نوع لكه و نوع پارچه مبل را بدانيد
براي جلوگيري از كثيف شدن مبل مي توانيد از انواع روكش مبل استفاده كنيد
مبل چرم تيره
لكه دار شدن مبل هاي چرمي عمدتا در مبل هاي چرمي اتفاق مي افتد. تيره شدن مبل چرمي ممكن است به دلايل مختلفي از جمله تماس با بدنه، نشستن گرد و غبار روي مبل باشد. اما نور خورشيد تاثير زيادي در تيره شدن مبلمان چرمي دارد. اگر مبل چرمي داريد، به خاطر داشته باشيد كه نور خورشيد مي تواند مبل شما را تيره كند.
راه هاي جلوگيري از كدر شدن مبل چرمي
مبل را در معرض نور خورشيد قرار ندهيد. يا روي آن پارچه بكشيد، همچنين مي توانيد از پرده براي جلوگيري از نور خورشيد روي مبل استفاده كنيد
راه هاي ديگري نيز وجود دارد، مانند تميز كردن مداوم مبل با استفاده از محصولاتي كه از چرم محافظت مي كنند. اگر مبل شما رنگ و لكه دارد، واكس مخصوص يا رنگ مناسب تهيه كنيد و از آن استفاده كنيد.
روي مبل بپوشيد
معمولاً هنگام اسباب كشي پارچه مبل كشيده مي شود. استفاده بيش از حد يا تماس با اشيا مي تواند باعث سايش شود. همه اين موارد باعث مي شود پارچه مبل شما پف كرده و زشت به نظر برسد. اين پرزها مي توانند به قدري بزرگ باشند كه اگر سعي كنيد آنها را بيرون بياوريد، پارچه مبل سوراخ مي شود.
اما راه حل حذف كرك از روي مبل چيست؟
مي توانيد از تيغ استفاده كنيد، موها را با تيغ بكشيد و اين كار را ادامه دهيد تا موهاي زائد و نخ ها كاملا از بين بروند.
چروك شدن پارچه مبل
چين و چروك روي پارچه مبل بسيار رايج است كه جاي نگراني ندارد و يك پديده طبيعي و طبيعي است و به همين دليل افراد مدام روي مبل مي نشينند.
چگونه چين و چروك هاي مبل را پاك كنيم؟
اين مشكل فقط با كشيدن حل مي شود، اما كشش اضافي روي مبل وارد نكنيد، ممكن است كشش اضافي روي مبل باعث پارگي پارچه مبل شود.
راه ديگري هم وجود دارد كه براي اين كار بايد قبل از انجام آن به جنس مبل خود توجه كنيد و آن استفاده از اتو است.
موهاي حيوان خانگي روي مبل
اگر حيوان خانگي داريد، ممكن است با موهاي حيوان خانگي مشكل داشته باشيد.به كساني كه روي مبل شما مي مانند انباشته شدن موهاي حيوانات خانگي روي مبل باعث مي شود فكر كنيد كه مبل هاي شما مانند قبل ظاهري ندارند كه ممكن است به دليل وجود موهاي حيوانات خانگي روي مبل شما باشد. همچنين دوست نداريد موهاي حيوان خانگيتان به لباستان بچسبد.
موهاي حيوان خانگي را از روي مبل برداريد
از يك دستكش پلاستيكي يا دستمال ظرفشويي براي برداشتن موهاي حيوان خانگي روي مبل استفاده كنيد. مي توانيد از غلتك هاي پرز نيز استفاده كنيد
به دليل نور خورشيد رنگ پارچه را تغيير دهيد
نور خورشيد روي كاناپه مي تواند باعث كمرنگ شدن رنگ پارچه شود.
راهي براي جلوگيري از تغيير رنگ پارچه مبل
بهترين راه حل براي جلوگيري از اين اتفاق اين است كه جاي مبل خود را عوض كنيد يا زماني كه آفتاب به مبل شما مي تابد روي آن را با پارچه اي بپوشانيد. پارچه هاي با رنگ روشن كمتر تغيير رنگ مي دهند

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۲:۱۲ توسط:faramarz موضوع:

نمايندگي سوني در تهران

نمايندگي سوني در تهران يكي از معدود نمايندگي هايي است كه همواره براي ارائه خدمات با كاربران در تعامل است. به اين ترتيب مي تواند مجموعه اي از بهترين Ùˆ ارزشمندترين خدمات را در زمينه فروش، خدمات پس از فروش، تعمير Ùˆ ترميم به كاربران خود ارائه دهد. ما در شعبه تهران سوني امكانات اضافي زيادي را براي كاربران آماده كرده ايم. براي تماس Ùˆ داشتن Ø´Ù…اره نمايندگي سوني در تهران Ù…يتوانيد به سايت سوني شهراد مراجعه كنيد. https://sony-co.com/

 

با استفاده از هر يك از اين امكانات و امكانات، خريد كاربر از صفر تا صد تضمين مي شود و اين اطمينان حاصل مي شود كه در صورت بروز مشكل مي تواند مستقيماً به اين نمايندگي مراجعه كند و هر سرويسي كه براي رفع مشكل لازم باشد، دريافت نمايندگي سوني است. در تهران در زمينه فروش كليه محصولات سوني اعم از تجهيزات صوتي و تصويري، كنسول بازي و ايكس باكس، لپ تاپ، موبايل و ... فعال بوده و تمامي محصولات سوني را با گارانتي اصلي و شركتي به فروش مي رساند. با نمايندگي سوني در تهران تماس بگيريد

براي ارتباط با نمايندگي سوني در تهران از سايت رسمي اين نمايندگي كمك بگيريد. در اين وب سايت رسمي نه تنها مي توانيد شماره هاي تماس مستقيم نمايندگي سوني در تهران را بيابيد، بلكه ليستي از خدمات كلي و جزئي نيز براي شما ارائه مي شود كه با توجه به آن مي توانيد سرويس مورد نظر خود را انتخاب و از آن استفاده كنيد. كارشناسان ما از واحد پاسخگويي نمايندگي سوني در تهران تمام تلاش خود را مي كنند تا پاسخگوي خوبي به كاربران باشند.

تعمير تلويزيون سوني در تهران

تلويزيون هاي سوني از ديگر محصولات محبوب كمپاني معروف سوني هستند. اين تلويزيون ها مدت هاست كه با تغييرات فراوان و پيشرفته تر از قبل در بازار معرفي شده اند. اين محصولات به صورت LED و LCD در اينچ هاي مختلف طراحي و روانه بازار شدند. اين تجهيزات مانند هر محصول الكترونيكي در دنيا با ايرادات رايجي مواجه است. به گفته كارشناسان نمايندگي سوني در تهران، مشكلاتي مانند خاموش و روشن شدن مكرر تلويزيون سوني، قطع شدن تصوير، نداشتن تصوير در حالت HDMI و خرابي پنل از مواردي است كه بسياري از كاربران را به تعمير دستگاه خود ترغيب مي كند. به نمايندگي سوني در تهران.

لازم به ذكر است كه اين اشكالات را مي توان در دسته خرابي هاي نرم افزاري و سخت افزاري طبقه بندي كرد. رسيدگي به هر يك از اين مسائل نياز به تخصص بالايي دارد كه همه تعميركاران از آن برخوردار نيستند. نمايندگي سوني در تهران يكي از بخش هاي اصلي فعاليت خود را به رسيدگي و تعمير تلويزيون هاي آسيب ديده اين شركت اختصاص داد. شما عزيزان نيز مي توانيد به روش هاي مختلف مانند تعمير در محل از اين خدمات بهره مند شويد.

تعمير لپ تاپ سوني در تهران

يكي از پركاربردترين محصولات شركت سوني لپ تاپ ها هستند. لپ تاپ هاي سوني در مدل ها و نسخه هاي مختلف موجود هستند. يكي از مهم ترين دلايل تفاوت در مدل ها، تفاوت مشخصات فني اين لپ تاپ ها است. نوع پردازنده، حافظه، باتري، هارد و قسمت گرافيكي در كيفيت و كارايي لپ تاپ ها موثر است. از آنجايي كه لپ تاپ هاي سوني از قطعات بسيار كوچك و ظريف تشكيل شده اند، رسيدگي به مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري آنها بسيار مشكل است.

 

تعمير دوربين سوني در تهران

دوربين هاي سوني با وجود كيفيت بالاي طراحي و ساخت، مي توانند مانند هر محصول ديجيتالي با شكست هاي زيادي مواجه شوند. برخي از اين شكست ها ممكن است جزئي و برخي ديگر كلي باشند. به طور كلي دوربين هاي سوني با مشكلات رايجي روبرو هستند.

از آنجايي كه قيمت محصولات ديجيتال در كشور ما دائما در حال افزايش است، كاربر با مشاهده هر يك از اين خرابي ها احساس نگراني مي كند. زيرا خريد دوربين جديد مقرون به صرفه نيست. نمايندگي سوني در تهران با اختصاص دپارتمان تخصصي به تعمير دوربين هاي سوني، بسياري از كاربران را از زحمت خريد دوربين جديد رها كرده است. اين دپارتمان با در اختيار داشتن كارشناسان با تجربه مي تواند مشكل را به صورت تضميني شناسايي كند. پس از تشخيص نوع خرابي، آن را با روش هاي جديد رفع كنيد.

تعمير پلي استيشن سوني در تهران

سوني پلي استيشن يكي از جذاب ترين محصولات اين شركت بوده است. خيلي از گيمرها در سرتاسر دنيا خيلي زود پس از توليد اين محصول، طرفداران بزرگ پلي استيشن شدند. ايران نيز از اين قاعده مستثني نبود. با افزايش خريد پلي استيشن، نياز به پشتيباني از اين محصولات بيش از پيش احساس شده است. پلي استيشن ها در سري بعدي تكامل يافته تر از قبل راه اندازي شدند. اين محصولات با كيفيتي ديگر ساخته شده اند. اما كيفيت بالا به اين معني نيست كه دستگاه آسيبي نمي بيند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۶:۳۱ توسط:faramarz موضوع: